Kolaboracja Tyskiego z Kanałem Sportowym jest efektem wcześniejszych działań, ponieważ marki współpracują ze sobą od dwóch lat, m.in. przy programie HejtPark – Jesteśmy na TY i bieżących inicjatywach takich jak wyjazdowe odcinki z publicznością na żywo. Sport Lager jest limitowaną nowością w portfolio marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej, a także w całej kategorii piwnej. Powstał we współpracy z twórcami Kanału Sportowego i na bazie preferencji fanów Kanału Sportowego.
O premierze Sport Lagera poinformowali założyciele Kanału Sportowego: Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski, Krzysztof Stanowski i jego pomysłodawcy podczas transmisji programu „Zebranie Zarządu – Hejt Park”.
BOREK, STANOWSKI, SMOKOWSKI I POL: ZEBRANIE ZARZĄDU + OGŁASZAMY BIG NEWS! HEJT PARK – JESTEŚMY NA TY - YouTube Sport Lager na TYSport Lager jest fizyczną manifestacją idei marki Tyskie, która łączy mimo różnic. Wspólne piwo dla fanów sportu to zwieńczenie współpracy pomysłodawców Kanału Sportowego, czyli oryginalnego połączenia różnorodnych stylów i osobowości, a także ukoronowanie naszej relacji z Kanałem Sportowym. Nowe piwo to siła bycia na TY zamknięta w jednej puszce – mówi Wojciech Szerszeń, junior brand manager Tyskie.
Limitowany Sport Lager w chmielowym charakterze i wyważonej ilości alkoholu 4.6% jest dostępny w sieci sklepów Żabka w całej Polsce.
Głównym nośnikiem kampanii reklamowej są spoty wideo 6 i 15 sekundowe, działania digital i non standard stworzone przez wiodącą agencję marki – Hutę 19 im. Joachima Fersengelda. Za produkcję spotów odpowiada Moon Films, postprodukcję Lunapark, udźwiękowienie Juice, reżyseria: Tadeusz Śliwa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Zenith należąca do Publicis Groupe. Design opakowań – BNA.
Źródło: Kompania Piwowarska