Nowości

Barilla w nowych opakowaniach

Wtorek, 18 maja 2010
Makarony Barilla pojawiły się na rynku w nowej szacie graficznej. To odświeżenie miało na celu podkreślenie apetyczności i wysokiej jakości produktów, wzmocnienie wizerunku na półce, a także przybliżenie konsumentowi informacji dotyczących żywienia, diety oraz przepisów na dania z makaronem.

Makarony we Włoszech przez wiele lat sprzedawane były tradycyjnie „na wagę". Barilla - koncern z ponad 130-letnią tradycją i aktualnie największy na świecie producent makaronów - była pierwszą firmą sprzedającą makarony w opakowaniach jednostkowych. Od początku było to niebieskie pudełko (tzw. blue box), które wkrótce stało się cennym kapitałem Barilli. To opakowanie zostało znakiem firmowym Barilla: ikoną samego produktu jak i wizerunkiem produktu w szerszym rozumieniu, stając się dwoma nierozłącznymi elementami.

Koncepcja graficzna nowych opakowań przypomina otwartą książkę, zachęcającą do „odwrócenia strony":

Wszystkie makarony Barilla produkowane są z semoliny z pszenicy durum (twardej), uznawanej za najbardziej odpowiedni surowiec do produkcji makaronu. Makaron ten charakteryzuje się najwyższa jakością, jest łatwiejszy w przygotowaniu i smaczniejszy niż ten produkowany ze zwykłej mąki, podczas gotowania nie skleja się, jest sprężysty i zachowuje swój kształt nawet, jeśli gotuje się go nieco za długo.

Opakowanie jednostkowe makaronu: 500 g

Cena na półce za podstawowy asortyment: 5,50 zł

W ślad za tymi zmianami również sosy Barilla pojawiły się w nowych opakowaniach. Podkreślają one:

- Świeże składniki

- Prostotę receptury

- Tradycyjny sposób przygotowania (bez konserwantów)

- 100% naturalne składniki

Opakowanie jednostkowe sosów: od 190 g do 400 g

Cena na półce: od 9,00 zł do 14,00 zł za słoiczek (w zależności od asortymentu)

(Monika Dawiec)

tagi: Barilla ,