Makarony we Włoszech przez wiele lat sprzedawane były tradycyjnie „na wagę". Barilla - koncern z ponad 130-letnią tradycją i aktualnie największy na świecie producent makaronów - była pierwszą firmą sprzedającą makarony w opakowaniach jednostkowych. Od początku było to niebieskie pudełko (tzw. blue box), które wkrótce stało się cennym kapitałem Barilli. To opakowanie zostało znakiem firmowym Barilla: ikoną samego produktu jak i wizerunkiem produktu w szerszym rozumieniu, stając się dwoma nierozłącznymi elementami.
Koncepcja graficzna nowych opakowań przypomina otwartą książkę, zachęcającą do „odwrócenia strony":
Wszystkie makarony Barilla produkowane są z semoliny z pszenicy durum (twardej), uznawanej za najbardziej odpowiedni surowiec do produkcji makaronu. Makaron ten charakteryzuje się najwyższa jakością, jest łatwiejszy w przygotowaniu i smaczniejszy niż ten produkowany ze zwykłej mąki, podczas gotowania nie skleja się, jest sprężysty i zachowuje swój kształt nawet, jeśli gotuje się go nieco za długo.
Opakowanie jednostkowe makaronu: 500 g
Cena na półce za podstawowy asortyment: 5,50 zł
W ślad za tymi zmianami również sosy Barilla pojawiły się w nowych opakowaniach. Podkreślają one:
- Świeże składniki
- Prostotę receptury
- Tradycyjny sposób przygotowania (bez konserwantów)
- 100% naturalne składniki
Opakowanie jednostkowe sosów: od 190 g do 400 g
Cena na półce: od 9,00 zł do 14,00 zł za słoiczek (w zależności od asortymentu)
(Monika Dawiec)
tagi: Barilla ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...