Dotychczas akcja była realizowana w 25 hipermarketach Carrefour. W związku z dużym zainteresowaniom sieć poszerza zasięg promocji Dzień Seniora, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom osób starszych. Organizowana przez sieć akcja jest kolejną z inicjatyw mających na celu zapewnienie klientom najniższych cen na rynku. W każdy wtorek*, wszystkie osoby, które ukończyły 60 lat i zgłoszą się do Punktu Obsługi Klienta z paragonem poświadczającym dokonanie zakupów za kwotę co najmniej 50 zł oraz dokumentem potwierdzającym wiek, otrzymają bony zakupowe do wykorzystania w sklepach sieci. Wartość bonów uzależniona jest od kwoty wydanej na zakupy i wynosi od 5 do 25 złotych.
„Nasi Klienci doceniają inicjatywę Carrefour, dzięki której mogą robić zakupy z atrakcyjną zniżką. Najczęściej wybierane przez nich produkty to przede wszystkim asortyment spożywczy oraz produkty pierwszej potrzeby. Wielu Klientów w dniu obowiązywania promocji robi także większe zakupy dla całej rodziny. Osoby starsze, do których skierowana jest oferta, stanowią bardzo lojalną grupę Klientów. Zainteresowanie Dniem Seniora z pewnością świadczy o tym, że jest to cenna inicjatywa, która pozwala dużej grupie osób na robienie zakupów w bardzo korzystnych cenach. Stale obserwujemy wzrost zainteresowania tą akcją, dlatego też zdecydowaliśmy się na rozszerzenie jej na cały kraj" - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.
Rozszerzenie akcji Dzień Seniora na całą Polskę jest kolejną z inicjatyw, mających na celu zapewnienie konsumentom najniższych na rynku cen. Regulamin oraz szczegółowe informacje dotyczące promocji dostępne są w Punktach Obsługi Klienta placówek biorących udział w akcji oraz na stronie http://www.carrefour.pl/.
Inicjatywa firmy Carrefour wpisuje się w politykę odpowiedzialnego biznesu i stanowi jeden
z przejawów zaangażowania w problemy dotyczące osób starszych. Carrefour od wielu lat wspiera seniorów - m.in. wspomagał działania stowarzyszenia „Mali Bracia Ubogich", które przeciwdziała izolacji i wyobcowaniu społecznemu osób starszych, a także stara się łamać stereotypy na temat starości. Oprócz konkretnej pomocy finansowej, firma Carrefour organizowała też w swoich sklepach wystawy mające na celu zwrócenie uwagi opinii publicznej na problemy seniorów oraz zachęcenie do podejmowania działań na rzecz poprawy jakości ich życia.
Tabela wartości bonów w stosunku do kwoty wydanej na zakupy:
Wartość zakupów
Bon Carrefour
od 50,00 zł do 99,99 zł
5 zł
od 100,00 zł do 149,99 zł
10 zł
od 150,00 zł do 199,99 zł
15 zł
od 200,00 zł do 249,99 zł
20 zł
od 250,00 zł do 299,99 zł
25 zł
* Aby wprowadzane zmiany były jak najmniej odczuwalne przez Klientów, do końca maja br. Dzień Seniora w hipermarketach będzie obowiązywał we wtorki oraz w dni, w których promocja realizowana była dotychczas.
Od pierwszego czerwca br. promocja Dzień Seniora obowiązywać będzie tylko we wtorki we wszystkich hipermarketach w Polsce.
(Maja Święcka)
tagi: Carrefour ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...