Nowości

Lider roślinnych produktów do smarowania rozszerza ofertę o zamienniki śmietany

Środa, 29 marca 2023
Upfield, światowy lider w produkcji żywności roślinnej, wprowadza na polski rynek nowość - roślinne alternatywy dla śmietan: Rama Crema 15% do zup i sosów oraz Rama Crema 31%, przeznaczoną do ubijania.
Przechwytywanie_4.JPG
Dzięki specjalnej recepturze opartej w 100% na roślinnych składnikach, Rama Crema 15% oraz Rama Crema 31% doskonale sprawdzą się w kuchniach wegetarian i wegan, konsumentów unikających produktów odzwierzęcych ze względu na troskę o zwierzęta i planetę oraz wszystkich poszukujących odmiany w tradycyjnej kuchni. Nowości od Upfield nie zawierają mleka i glutenu, dlatego będą doskonałym rozwiązaniem dla alergików i osób unikających tych składników ze względów zdrowotnych (uczulonych na laktozę i gluten czy zmagających się z ich nietolerancją). Ponadto, nowe produkty są całkowicie wolne od tłuszczów trans – jak cała oferta firmy Upfield. Rama Crema nie zawiera także konserwantów.

Produkty Rama Crema będą idealnym wsparciem podczas przygotowania ulubionych potraw, ponieważ cechuje je wysoka funkcjonalność (nie ważą się w gotowaniu), wydajność (Rama Crema 31% ubija się szybciej, a po ubiciu ma większą objętość) i uniwersalność zastosowania. Podczas przygotowywania dań zachowują się jak standardowe śmietany. Dodatkowymi atutami nowych produktów Upfield są wyjątkowy, łagodny smak oraz idealna kremowość.

Rama Crema 15% to alternatywa dla zwykłych śmietan z mleka. Rewelacyjnie sprawdza się podczas gotowania zarówno w kuchni tradycyjnej, jak i wegetariańskiej. Służy do zabielania zup i kremów czy przygotowywania sosów i dipów. Można jej użyć we wszystkich przepisach i zastosowaniach, w których sięgamy po tradycyjną śmietanę. Ma w 100% roślinny skład, bez konserwantów i oleju palmowego.

Rama Crema 31% to roślinna alternatywa dla standardowej śmietanki z mleka. Ten uniwersalny produkt znakomicie posłuży do przygotowywania deserów i koktajli oraz pieczenia ciast i tortów. Idealnie się ubija, zwiększając swą objętość o połowę, przez co świetnie nadaje się do dekoracji deserów. Przygotowana na jej bazie bita śmietana jest doskonale ubita, sztywna i wyjątkowo kremowa w smaku. Nie zawiera nabiału, konserwantów i oleju palmowego.

„Do tej pory Upfield był znany z roślinnych produktów do smarowania i gotowania bez tłuszczów trans, jak np. Delma, Rama, Flora czy ProActiv. W naszej ofercie mamy także roślinne zamienniki serów Violife. Teraz wprowadzamy na rynek Rama Crema - roślinne alternatywy dla śmietan, a jeszcze w tym roku zaskoczymy kolejnymi rewolucyjnymi nowościami” – mówi Marcin Tarka, Dyrektor ds. Sprzedaży Upfield Polska.

100% roślinne - przyjazne planecie

Wprowadzenie na rynek linii produktów Rama Crema, czyli roślinnych zamienników dla śmietan, to kolejny krok firmy Upfield w stronę roślinnej przyszłości. W porównaniu do śmietany z mleka krowiego roślinne alternatywy Rama Crema mają średnio o 50% mniejszy wpływ na środowisko. Ponadto, nowe produkty pozostają także dłużej świeże, co oznacza mniej marnowania żywności. Również opakowania Rama Crema są bardziej przyjazne planecie. Zostały zaprojektowane tak, by zmaksymalizować możliwości recyklingu. Kartonowa otoczka wokół kubków Rama Crema gwarantuje bezpieczeństwo i zmniejsza ilość wykorzystanego plastiku. Dzięki takim działaniom Upfield będzie mógł osiągnąć założony cel, by do 2030 roku zmniejszyć zużycie opakowań z tworzyw sztucznych aż o 95%. Ponadto obecnie 94% opakowań produktów firmy zostało ocenionych jako nadające się do recyklingu, ponownego użycia lub kompostowania.

Cena

Nowości od Upfield są przystępne cenowo. Sugerowana cena detaliczna Rama Crema 15% oraz Rama Crema 31% wynosi 3,79 zł.

Wsparcie mediowe

Wprowadzeniu nowej linii Rama Crema towarzyszy intensywne wsparcie promocyjne. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 27 marca i obejmują m.in. kampanię telewizyjną (główne stacje oraz kanały tematyczne), digitalową (m.in. największe portale horyzontalne), outdoorową (ok. 140 billboardów i citylightów na terenie Warszawy), a także aktywności w obrębie VOD, social mediów oraz działania PR.



Źródło: Upfield



tagi: Upfield , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,