Marketing

Soul & Mind przejmuje obsługę WSP Społem

Poniedziałek, 27 marca 2023
Z początkiem marca Soul & Mind rozpoczęło współpracę z Wytwórczą Spółdzielnią Prac „Społem”, dołączając do znanego wśród konsumentów #teamukieleckiego. Przez najbliższy rok agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań o charakterze PR.
Do zadań agencji należy opracowanie planu komunikacji biura prasowego WSP Społem oraz social mediów zarówno znanego Majonezu Kieleckiego, jak i pozostałych marek WSP Społem: Snacku Przysmak Świętokrzyski, Musztard Kieleckich, Ketchupów Kieleckich, Sosów Kieleckich, Chrzanów Luksusowych oraz Octów Kieleckich.

– Przekonaliśmy do siebie nie tylko doświadczeniem w branży FMCG, ale i odświeżonym kierunkiem komunikacji: zarówno na poziomie graficznym, jak i językowym – mówi Maciej Zaremba, Prezes Zarządu Soul & Mind, dodając: – Do projektów podeszliśmy w sposób śmielszy i wyrazistszy niż dotychczas, zachowując jednak tradycyjne wartości naszego klienta. Cieszymy się, że WSP Społem ponownie zaufał naszym specjalistom.

Agencja wypracowała odświeżony layout komunikacji social mediowej, wprowadzając nowoczesne elementy zdjęciowo-graficzne oraz nowy styl komunikacji słownej. Działania PR-owe kontynuują jednak obraną przez klienta strategię, bazującą na wartościach: jakość, tradycja czy regionalność.
majonezy_na_swieta.jpg



Źródło: Soul & Mind




tagi: Soul & Mind , WSP Społem , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,