Handel

Udany projekt Rabatu Detal

Wtorek, 21 marca 2023
Programy lojalnościowe cieszą się obecnie ogromną popularnością. Nie tylko ze względu na atrakcyjność nagród, ale również z powodu możliwości budowania trwałych, silnych i długofalowych relacji pomiędzy partnerami biznesowymi.
Program Rabatomania spotkał się z wielkim zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców oraz producentów. Dlatego też, podobnie jak w roku ubiegłym, Rabat Detal zaplanował dla swoich franczyzobiorców program lojalnościowy, w którym do wygrania będzie mnóstwo atrakcyjnych nagród. Tym razem sieć postawiła na jeszcze większą ilość nagrodzonych – 150 kart podarunkowych, w tym kilka voucherów turystycznych.

Koniec roku 2022 był dla Rabat Detal niezwykle wyjątkowy, bowiem został zwieńczony wręczeniem nagród w ramach pierwszej edycji programu Rabatomania. Sieć nagrodziła 111 najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców, którzy wypracowali największą ilość punktów w ramach realizacji serwisów jakościowo-sprzedażowych. Pośród szczęśliwych zwycięzców znalazła się pani Maria Lubaś z Głuchołaz, która wygrała nagrodę główną tj. samochód osobowy marki Toyota Yaris.  Na pozostałych laureatów czekały ekspresy do kawy Philips, odkurzacze przemysłowe Bosch, oczyszczacze powietrza Philips, wagi platformowo – magazynowe oraz karty podarunkowych do Media&Markt.



Źródło: PPHU Specjał
Fot: mat. prasowe

tagi: Specjał , Rabat Detal , program lojalnościowy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,