Programy lojalnościowe cieszą się obecnie ogromną popularnością. Nie tylko ze względu na atrakcyjność nagród, ale również z powodu możliwości budowania trwałych, silnych i długofalowych relacji pomiędzy partnerami biznesowymi.
Program Rabatomania spotkał się z wielkim zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców oraz producentów. Dlatego też, podobnie jak w roku ubiegłym, Rabat Detal zaplanował dla swoich franczyzobiorców program lojalnościowy, w którym do wygrania będzie mnóstwo atrakcyjnych nagród. Tym razem sieć postawiła na jeszcze większą ilość nagrodzonych – 150 kart podarunkowych, w tym kilka voucherów turystycznych.
Koniec roku 2022 był dla Rabat Detal niezwykle wyjątkowy, bowiem został zwieńczony wręczeniem nagród w ramach pierwszej edycji programu Rabatomania. Sieć nagrodziła 111 najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców, którzy wypracowali największą ilość punktów w ramach realizacji serwisów jakościowo-sprzedażowych. Pośród szczęśliwych zwycięzców znalazła się pani Maria Lubaś z Głuchołaz, która wygrała nagrodę główną tj. samochód osobowy marki Toyota Yaris. Na pozostałych laureatów czekały ekspresy do kawy Philips, odkurzacze przemysłowe Bosch, oczyszczacze powietrza Philips, wagi platformowo – magazynowe oraz karty podarunkowych do Media&Markt.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.