Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Desperados wprowadza nowe smaki do imprezowego portfolio
Poniedziałek, 20 marca 2023
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, w tym sezonie będzie dostępny w aż pięciu nowych smakach – trzech alkoholowych, inspirowanych popularnymi drinkami i dwóch bezalkoholowych – After Party 0.0% o smaku Mango & Chili oraz Cactus & Lime. Nowe produkty pojawią się wyłącznie w wybranych sklepach.
Imprezowe Desperadosy o smaku popularnych drinków
Desperados po raz kolejny wyznacza trendy, jakie obowiązywać będą podczas spotkań towarzyskich w nadchodzącym sezonie. Tym razem marka postawiła na piwa inspirowane popularnymi latynoskimi drinkami. Już od kwietnia na sklepowe półki trafi Desperados Piña Colada Crush na bazie uwielbianego przez Polaków i najszybciej zdobywającego popularność drinka nad Wisłą. Produkt został wzmocniony desperadosowym pazurem z nutą rumu oraz smakiem kokosa i ananasa w idealnych proporcjach. Kolejną „latynoską” nowością jest Desperados Papaya Smash, czyli unikalna kompozycja egzotycznej papai z wyrazistym smakiem alkoholu cachaça. Produkt dedykowany jest poszukiwaczom nowych, zaskakujących połączeń. Oba piwa dostępne będą wyłącznie w sieci sklepów Żabka. Od kwietnia w sieci sklepów Biedronka pojawi się natomiast Desperados Cuba Libre oparty na imprezowym klasyku. Wariant z dodatkiem rumu pełen jest smaku i kubańskiego charakteru. Powstał z myślą o niezwykle energetycznych chwilach i spotkaniach z przyjaciółmi. Dodatkowo, już od marca Desperados Melon Cooler poszerza swoją dystrybucję i pojawi się w ofercie sklepów w całej Polsce. To aromatyzowane ginem piwo ma smak i zapach soczystego, orzeźwiającego melona. Jest to więc idealna propozycja na gorące popołudnie lub ciepły wieczór.
Warianty bezalkoholowe
Desperados doskonale nadaje się na wszystkie okazje. To dlatego marka poszerza także swoje bezalkoholowe portfolio. Od kwietnia w sklepach sieci Żabka dostępne będą dwa nowe warianty. Pierwszy z nich – Desperados After Party 0.0% Mango & Chili to niezwykle owocowy smak z nutą pikantnego wykończenia chili. Drugi smak – Desperados After Party 0.0% Cactus & Lime ma natomiast bardzo łagodny, przyjemnie cytrusowy i bogaty smak. Oba produkty są orzeźwiające i przyjemnie gazowane, a w ich składzie dodatkowo znajdują się też witaminy B6 i B12 oraz biotyna i niacyna.
– Wiemy, że konsumenci wciąż poszukują nowych smaków – mówi Artur Molęda, Brand Manager Desperados. – Jako najbardziej imprezowe piwo, towarzyszymy ludziom podczas różnych okoliczności. To dlatego regularnie poszerzamy portfolio marki Desperados, dając konsumentom lepszą możliwość wyboru wariantu odpowiedniego do ich potrzeb. W tym sezonie oddajemy w ręce miłośników imprez aż pięć nowych smaków dopasowanych do każdej sytuacji – dodaje Molęda.
Za działania ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.