Nowości

Nowa Warka 0.0% Ice Coffee - bezalkoholowe piwo o smaku mrożonej kawy

Środa, 01 marca 2023
Warka prezentuje kolejną innowację w tym sezonie. Po rewolucyjnym połączeniu piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego w Warka 0.0% Energy, nadszedł czas na Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch smakach – waniliowym oraz czekoladowym.
Polacy kochają smak kawy, a aż 66%*  z nas sięga po nią regularnie. Warka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, postanowiła stworzyć kolejny rewolucyjny produkt w swoim portfolio – piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy, czyli Warka 0.0% Ice Coffee. Dzięki mrożonym szyszkom chmielu piwo to stanowi prawdziwie orzeźwiającą przyjemność. Produkt ma wyjątkowy kawowy aromat i nie zawiera kofeiny. Jest już dostępny w dwóch smakach – wanilia i czekolada.

–  Polacy regularnie piją kawę, która jest w polskiej branży FMCG większą kategorią sprzedażową niż mleko czy wino – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. –Wykorzystując to zainteresowanie, zdecydowaliśmy się oddać w ręce konsumentów wyjątkowy produkt – Warka 0.0% Ice Coffee, czyli bezalkoholowe piwo o smaku mrożonej kawy. Nowa Warka doskonale przeszła testy konsumenckie i mamy nadzieję, że spotka się z zainteresowaniem także przy sklepowej półce – dodaje Drożyński.

Nowa Warka 0.0% Ice Coffee dostępna jest w butelce 500 ml. W kolejnych tygodniach w wybranych sieciach sklepów dyskontowych pojawi się także puszka 500 ml.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za projekt opakowań i POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.




*  Źródło danych: Euromonitor, listopad 2021


tagi: Warka 0.0% Ice Coffee , bezalkoholowe piwo o smaku mrożonej kawy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,