Konsumenci coraz chętniej sięgają po mniejsze formaty lodów familijnych, by skonsumować je nie tylko w większym gronie, ale i samodzielnie. Lody te coraz częściej traktowane są jako impulsowe - po zakupie nie trafiają do lodówki, ale od razu do lodowych pucharków.
Fakt ten potwierdzają dane rynkowe przygotowane przez AC Nielsen. Pokazują one, że segment lodów o pojemności 450-500ml, choć jeszcze zdecydowanie mniejszy niż segment lodów o pojemności 900-1000ml (biorąc pod uwagę sprzedaż wartościową), wykazuje najwyższą dynamikę wzrostu. Porównując okres kwiecień 2009 -marzec 2010 z wynikami uzyskanymi w analogicznym okresie roku poprzedniego możemy odnotować wzrost rzędu 17%, podczas gdy segment 1000ml w analogicznym okresie pozostał na stałym poziomie.
Wykorzystując ogromny potencjał, który tkwi w znanych markach batonów i wafli, firma Nestlé postanowiła rozszerzyć swoje portfolio wzbogacając je o lody familijne w tych wariantach smakowych. Teraz już nie tylko lody KIT KAT, ale także PRINCESSA będą dostępne w większych opakowaniach 450 ml.
„Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie portfolio lodów dobrze znanych już marek, ponieważ mają one bardzo duży potencjał. Ich obecność w lodówkach gwarantuje sprzedażowy sukces" - mówi Dariusz Mitura, Group Product Manager Nestlé.
MANHATTAN
Nowe opakowanie lodów MANHATTAN z pewnością przyciąga wzrok. Zachęca konsumentów do zatrzymania się i spojrzenia. Czarne, ekskluzywne opakowanie lodów MANHATTAN zdecydowanie wyróżnia się na tle innych.
W tym roku do oferty NESTLÉ powraca lód MANHATTAN Sunny Orange. Jest to propozycja dla konsumentów szukających niestandardowych rozwiązań. MANHATTAN Sunny Orange to wyjątkowy duet łączący lody pomarańczowe z serkiem homogenizowanym.
Do rodziny lodów MANHATTAN dołączył również nowy smak - MANHATTAN czekoladowo-karmelowy z orzeszkami.
Lody MANHATTAN dostępne w opakowaniu 1 400 ml doskonale sprawdzą się podczas spotkania w szerokim gronie osób. Natomiast jeśli spotkanie zaplanowano w kręgu najbliższych znajomych lub tylko we dwoje, to dobrym wyborem będą lody MANHATTAN czekoladowo-karmelowe w opakowaniu 450 ml.
Proponowana cena: 14,99 zł (1 400 ml); 6,49 zł (450 ml)
PRINCESSA
PRINCESSA Kokosowa
Już w roku 2009 rożek PRINCESSA kokosowa cieszył się ogromną popularnością wśród konsumentów. Dlatego w tym roku do oferty lodów Nestlé dołączyła PRINCESSA Kokosowa w opakowaniu 450 ml. Większe opakowanie tak lubianego smaku z pewnością zyska szerokie grono wielbicieli.
PRINCESSA Orzechowa
Po sukcesie sprzedażowym rożka PRINCESSA kokosowa, rodzina lodów PRINCESSA w 2010 roku powiększyła się o kolejny smak - lody PRINCESSA orzechowo-waniliowe w formacie 450 ml. Duże opakowanie i nowy smak to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy poszukują większej przyjemności w przystępnej cenie.
Proponowana cena: 9,99 zł (450 ml)
NESTLÉ
Zdecydowanie największą popularnością na polskim rynku cieszą się lody na bazie mleka w tradycyjnych smakach. W kategorii lodów familijnych NESTLÉ proponuje 3 nowości w najbardziej popularnych i lubianych smakach: waniliowo-śmietankowym, czekoladowo-śmietankowym oraz truskawkowo-śmietankowym.
Przystępna cena oraz praktyczne opakowanie w formacie 1 000 ml sprawiają, że lody NESTLÉ są doskonałą propozycją dla konsumentów posiadających dużą rodzinę lub lubiących przyjmować gości. W każdej chwili, zarówno przy wyjątkowych okazjach, jak również w ciągu dnia, można sięgnąć po ten doskonały deser.
Proponowana cena: 8,49 zł (1 000 ml)
NESQUIK
W kategorii lodów dla dzieci zawartość cennych składników ma duże znaczenie. Lody NESQUIK, będące wyjątkowo pysznym źródłem wapnia, teraz dostępne są w nowym, bardziej poręcznym opakowaniu. Rodzice, którzy chcą zapewnić swojemu dziecku wartościową przekąskę, z pewnością sięgną po smaczne lody NESQUIK. Nowe opakowanie o pojemności 900 ml sprawi, że każde dziecko chętnie podzieli się pysznym lodowym deserem ze swoimi rodzicami.
Proponowana cena: 11,99 zł (900 ml)
LA CREMERIA
LA CREMERIA Truskawka
Jednym z najczęściej wybieranych smaków wśród polskich konsumentów jest właśnie truskawkowy. Dlatego dbając o potrzeby wielbicieli tradycyjnych smaków firma NESTLÉ stworzyła lody LA CREMERIA Truskawka, które pozwalają cieszyć się kremowym smakiem ulubionych lodów owocowych, połączonych ze smakowitym sosem truskawkowym. LA CREMERIA Truskawka to lody z kategorii Premium, które zadowolą nawet najbardziej wymagających smakoszy.
LA CREMERIA Czekolada
Dla konsumentów, którzy preferują intensywny smak czekolady, firma NESTLÉ stworzyła lody LA CREMERIA Czekolada, w których kremowe lody połączono z kawałkami prawdziwej czekolady oraz przepysznym czekoladowym sosem.
Proponowana cena: 14,99 zł (900 ml)
(Maja Święcka)
tagi: Nestle ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...