Nieskategoryzowane

MA-House dla Il Toro Polska, dystrybutora marki Tonino Lamborghini

Wtorek, 04 maja 2010
Agencja Marketing & Advertising House będzie współpracowała z firmą Il Toro  Polska w zakresie kompleksowej obsługi PR marki Tonino Lamborghini. Działania M-A House będą się koncentrowały wokół PR produktowego i media relations. Współpraca będzie również obejmowała doradztwo strategiczne oraz wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych.

Firma Il Toro Polska jest wyłącznym dystrybutorem marki Tonino Lamborghini w Poslce. Dystrybucja dotyczy w chwili obecnej produktów spożywczych delikatesowych: kawy, czekolady, makaronów, sosów, oliwy i octu balsamicznego oraz win. Prawdziwym rarytasem wśród produktów ze znaczkiem Tonino Lamborghini jest także Ekspres Pod System Tonino Lamborghini, hit wśród amatorów włoskiej kawy, będący przykładem „par excellence" wyrafinowanego połączenia tradycji z nowoczesną technologią, którym szczyci się marka.

Jednakże firma Il Toro Polska planuje w 2010 roku szerszą ekspansję na rynek polski w zakresie unikalnej i ekskluzywnej kolekcji galanterii skórzanej dla mężczyzn. Na dzień dzisiejszy prowadzone są negocjacje związane z poszukiwaniem Ambasadora Marki, wśród znanych postaci świata show-biznesu.

Marka Tonino Lamborghini powstała w latach 80-tych, gdy syn sławnego miłośnika motoryzacji Feruzzio Lamborghini, zaprojektował swój pierwszy zegarek. Tonino, czerpiąc inspirację ze swoich poprzednich doświadczeń zawodowych w dziedzinie inżynierii i projektowania, rozszerzył pojęcie luksusu na produkty charakterystyczne dla współczesnego, opierającego się na technologii i innowacjach świata: zegarki, okulary, perfumy, modne dodatki, meble, czy kolekcje odzieży. Tonino wykreował tym samym świat stylu, który wyraża Puro Talento Italiano.

(maj)