Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Henkell Freixenet Polska stawia w sklepach walentynkowe ekspozycje
Czwartek, 09 lutego 2023
W sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły walentynkowe ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska. To propozycje win szczególnie polecanych na dzień zakochanych. - Są zarówno idealnym prezentem, jak i dopełnieniem romantycznej kolacji - mówią przedstawiciele firmy.
Butelki z dedykowanej walentynkom edycji win Henkell Freixenet Polska - Mionetto i Freixenet - są ozdobione zawieszkami w kształcie serca. Umieszczono na nich specjalne dedykacje i ustawiano na nietypowych ekspozycjach - tzw. gigantach sercowych.
- Wyrażenie uczuć bywa trudne, dlatego proponujemy naszym konsumentom gotowe rozwiązania - tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Krajowego Trade Marketingu w firmie Henkell Freixenet Polska. - Do wyboru jest kilka haseł: „Z uśmiechem od serca”, „Serce ty moje”, „Toast za miłość” czy „Jesteś serca biciem”. Wina, które rekomendujemy, są zarówno idealnym prezentem dla ukochanej osoby, jak i doskonałym dopełnieniem walentynkowego menu. Tego dnia mamy do czynienia z prawdziwym zakupowym szaleństwem. Często prezenty kupowane są w ostatniej chwili. My proponujemy naszym klientom już wyselekcjonowane produkty, nie muszą zatem tracić czasu na przeglądanie niezliczonej liczby sklepowych półek – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.
Walentynkowe zawieszki umieszczono na kilkunastu rodzajach win z portoflio Henkell Freixenet Polska – m.in. na winach spokojnych Freixenet: Italian Rose, Pinot Grigio, Chianti oraz na kolekcji premium win musujących Freixenet: Freixenet Prosecco oraz Freixenet Italian Rose. Życzenia znalazły się także na butelkach Mionetto Prosecco – ulubionego prosecco Polaków1.
- Planując walentynkowe menu i szukając odpowiedniego wina, pamiętajmy o jednej zasadzie: tego dnia unikajmy win ciężkich, z wysoką zawartością tanin – podpowiada Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska. - Wybierajmy wina lekkie, takie, które wprowadzą nas w dobry nastrój i pozwolą miło spędzić czas. Dość popularnym daniem tego dnia jest na przykład sushi. Nieocenione jest wtedy wino musujące. Zaopatrzmy się w butelkę dobrego, włoskiego prosecco czy hiszpańskiej cavy. To zawsze dobre rozwiązanie w walentynki. Z kolei talerz truskawek i słodkie wino musujące - asti, będą doskonałym deserem – mówi ekspert.
Mottem przewodnim firmy Henkell Freixenet Polska od lat jest hasło: „Celebrate life!”. Jak mówią przedstawiciele firmy, warto doceniać codzienność. - Każdy dzień może być chociażby okazją, aby wyrazić uczucia! Staramy się pomagać naszym konsumentom w celebrowaniu najdrobniejszych momentów życia. A ulubione wino nadaje się do tego najlepiej – podsumowuje Anna Pawłowska-Kruzińska.
Walentynkowe ekspozycje firmy Henkell Freixenet Polska gościć będą w sklepach aż do drugiej połowy marca.
1 Henkell Freixenet za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food) Sprzedaż ilościowa MAT APRIL 2022 w kategorii: Wina musujące segment: Prosecco
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.