Nowości

Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem

Wtorek, 31 stycznia 2023
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
Oreo w świecie gamingu

Rosnąca popularność gamingu to trend, którego Oreo nie mogło przeoczyć! Łącząc siły z Microsoftem, producentem jednej z najpopularniejszych konsol do gry – Xbox, Oreo przedstawia limitowaną edycję ciastek i zaprasza swoich miłośników oraz fanów Xboxa do wyjątkowej aktywacji konsumenckiej.

Ulubione ciastka w nowej odsłonie

Po ubiegłorocznych kampaniach Oreo z Lady Gagą czy Batmanem teraz czas na Xboxa!
W limitowanej serii Oreo Original (w wersji 44 g i 176 g z dedykowanymi opakowaniami) konsumenci znajdą na ciastkach 6 różnych emblematów odwzorowujących ikony przycisków na kontrolerze konsoli Xbox.

Wyjątkowe nagrody do zdobycia

Oreo zaprasza też do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić dowolne opakowanie ciastek Oreo, zachować paragon lub fakturę imienną, uzupełnić formularz zgłoszeniowy na stronie loteriaoreo.pl i sprawdzić, czy udało się wygrać. Zgłoszenia do loterii możliwe są od 1 lutego do 30 kwietnia 2023. Do wygrania: nagroda główna - aż 100 000 zł oraz dwadzieścia konsoli Xbox Series S.

Silne wsparcie marketingowe

W ramach kampanii 360o Oreo stworzyło ciastka z emblematami nawiązującymi do kontrolera Xboxa oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo zaplanowano kampanię mediową w kanałach digital promującą zakup limitowanej edycji Oreo i udział w loterii, działania PR w mediach społecznościowych oraz komunikację na nośnikach POS.

Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundary. Za kreacje digitalowe odpowiada agencją POP. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja IQ Marketing, a komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

Oreo_4243_KV__B2_konsola_view.JPG



Źródło: Mondelez Polska


tagi: Oreo , limitowana edycja , ciasteczka , Xbox , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,