Od momentu pojawienia się na rynku, udział wolumenowy Cytrynówki Lubelskiej w segmencie wódek smakowych utrzymuje stałą tendencję wzrostową. W marcu osiągnął już 19,38%. Wyżej plasuje się jedynie Wódka Żołądkowa Gorzka, tego samego producenta
(34,13%). Tak wynika z monitoringu sprzedaży detalicznej w handlu tradycyjnym, przeprowadzonego przez Centrum Monitorowania Rynku (źródło: badanie przeprowadzone przez Centrum Monitorowania Rynku, 22.03.2010).
„To duży sukces, konsumenci docenili Cytrynówkę" - mówi Karolina Wróblewska, Brand Manager w Stock Polska. - „Nie jesteśmy zaskoczeni, to dobry produkt w dobrej cenie. Sukcesu sprzedażowego należy upatrywać przede wszystkim w walorach smakowych trunku, który produkowany jest wyłącznie na bazie naturalnych składników. Receptura oparta jest na soku wyciśniętym ze świeżych cytryn."
Wprowadzenie tego trunku na rynek poprzedzone było badaniami fokusowymi, które wykazały, że Cytrynówka jest najbardziej oczekiwanym przez konsumenta smakiem. Popyt na Cytrynówkę Lubelską, potwierdza preferencje Polaków (zgodnie z badaniami jakościowymi 4 Focus Group Interview, na zlecenie Stock Polska, Millward Brown 15-16.05.2009).
Cytrynówka Lubelska została doceniona w jednym z najbardziej liczących się międzynarodowych konkursów alkoholowych Monde Selection. W tegorocznej edycji zdobyła srebrny medal.
(Maja Święcka)
tagi: Stock Polska , Cytrynówka ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...