Nowości

Kolejna odsłona kolekcji gadżetów WOŚP w Lidlu

Wtorek, 03 stycznia 2023
Lidl Polska już po raz 14. gra z Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – tym razem pod hasłem „Żyj zdrowo w zdrowym świecie”. W poniedziałek, 2 stycznia, do dotychczasowych gadżetów WOŚP w sklepach sieci dołączają nowości, w tym: kolorowe zeszyty, teczki, notesy i kolorowanki! Pełen zysk ze sprzedaży gadżetów zostanie przeznaczony na cele 31. Finału WOŚP, czyli walkę z sepsą.
Lidl Polska wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już od 14 lat! W sierpniu, podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata – Pol’and’Rock Festival – uczestnicy wydarzenia mogli korzystać z asortymentu rockowego sklepu Lidla, który funkcjonował nieprzerwanie przez 100 godzin. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu pracowników Lidl z całej Polski. Obecnie w sklepach sieci organizowana jest specjalna zbiórka środków oraz sprzedaż wyjątkowych gadżetów WOŚP, z których zysk zostanie przeznaczony na realizację celu 31. Finału WOŚP, czyli walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

W poniedziałek, 2 stycznia, do dotychczasowych gadżetów WOŚP dostępnych w sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz na stronie lidl.pl, dołączają nowe – kolorowe artykuły papiernicze Herlitz, brandowane czerwonym serduszkiem Fundacji – wśród nich: zeszyty, notesy, bruliony na spirali, kołonotatniki, teczki oraz angażujące kolorowanki.

Deklarowany wynik zbiórki Fundacja przedstawi 29 stycznia na koniec dnia. Ostateczną kwotę poznamy na koniec marca.

Dotychczas Lidl Polska wraz z wolontariuszami, klientami i pracownikami, przekazał na rzecz Finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ponad 39 mln zł.



tagi: WOŚP , Lidl Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze , Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ,