Mistrz kuchni - Grzegorz Kazubski - na oczach wielu dziennikarzy przyrządzał smakowite potrawy, wykorzystując jedynie produkty marki Horeca Select, które dostępne są w ofercie sieci Makro Cash & Carry. Oczywiście potrawy przyrządzane były na sprzęcie kuchennym dostępnym również w Makro.
Przygotowane przez Grzegorza Kazubskiego menu obejmowało: krem pomidorowy z groszkiem, grillowany stek z łososia "butterfly" i pizza.
Horeca Select to profesjonalna linia starannie wyselekcjonowanych produktów spożywczych oraz artykułów przemysłowych potrzebnych do prowadzenia lokalu gastronomicznego, czy firmy cateringowej na najwyższym poziomie. Markę cechuje wysoka jakość, precyzyjny dobór produktów, odpowiednie rozmiary opakowań oraz konkurencyjne ceny.
Linia dedykowana klientom z sektora gastronomiczno-hotelarskiego to unikatowa na polskim rynku oferta obejmująca produkty spożywcze i niespożywcze pod jedną marką Horeca Select.
Obejmuje ona następujące grupy produktowe:
• Najwyższej jakości produkty spożywcze (m.in. wędliny, ryby, owoce morza, mrożonki warzywne i owocowe),
• Akcesoria kuchenne (garnki, patelnie, pojemniki GN),
• Profesjonalny sprzęt gastronomiczny (piekarniki, zmywarki, frytkownice, tostery etc.).
Marka została stworzona w celu jak najlepszego zaspokojenia potrzeb klientów z sektora HoReCa. Z myślą o nich przeprowadzono staranną selekcję produktów, dobierając asortyment pod kątem różnorodnych wymogów lokali gastronomicznych. Zadbano też o najwyższą jakość i wygodę użytkowania produktów. Opakowania zaprojektowano w taki sposób, by były praktyczne w użyciu i łatwe do przechowywania. Dzięki konkurencyjnemu systemowi cenowemu, Horeca Select to także kompleksowe rozwiązanie, które pozwoli zaoszczędzić nie tylko czas, ale również pieniądze.
Tomasz Pańczyk
tagi: MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie , odbył się pokaz kulinarny Grzegorza Kazubskiego "Kuchnia w komplecie ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...