Nowości

Wielkopolski Indyk w odpowiedzi na trendy

Wtorek, 13 grudnia 2022
Oto nowa marka produktowa „Wielkopolski Indyk” składająca się z linii produktowych precyzyjnie wpisujących się aktualne trendy żywieniowe i ekonomiczne:
  • „Na śniadanie” – linia dedykowanych wędlin do codziennej konsumpcji;
  • „Specjały indycze” – ciekawe, unikatowe wędliny: bekon, pastrami czy wybór salami;
  • „Wolno gotowane” – wybór mięs przygotowanych metodą sous vide;
  • produkty convenience – produkty panierowane – mrożone i chłodzone.
„Jesteśmy wyjątkowymi ekspertami w mięsie indyczym – mięsie wysokiej klasy, zdrowszym niż inne. Od 55 lat czerpiemy z tradycji zachowując rzemieślniczy charakter naszych wędlin wykorzystując najnowszą technologię i opakowania”.

www.wielkopolski-indyk.pl



tagi: Wielkopolski Indyk , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,