Krakowska placówka przy ul. Os. Teatralne 19, oferuje powierzchnię sprzedaży wielkości 270 mkw. Do dyspozycji klientów są dwa stanowiska kasowe oraz 12 pracowników. Sklep czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 22.00 oraz w niedzielę od 9.00 do 15.00.
Drugi z nowo otwartych sklepów, który znajduje się w Lublinie przy ul. Glinianej 2, posiada powierzchnię sprzedaży o wielkości 107 mkw. oraz dwa stanowiska kasowe. Placówka zatrudnia siedmioosobowy personel. Sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 22.00, w soboty od 7.00 do 22.00 oraz w niedziele od 8.00 do 18.00.
Klienci nowych placówek Carrefour Express mogą dokonywać płatności przy pomocy kart płatniczych oraz korzystać z szerokiej oferty usług dodatkowych, m.in. możliwości płacenia rachunków w kasie.
Na półkach obu nowo otwartych sklepów Carrefour Express klienci znajdą szeroki asortyment artykułów krajowych i zagranicznych, w tym wyjątkowo atrakcyjne cenowo, produkty marki własnej Carrefour.
Wprowadzenie w 2007 roku osiedlowych sklepów franczyzowych było odpowiedzią na potrzeby konsumentów. W przeciwieństwie do wielu zachodnioeuropejskich społeczeństw, polscy klienci są wciąż przywiązani do robienia zakupów w mniejszych sklepach, położonych blisko miejsca zamieszkania. Otwierając kolejne placówki, firma Carrefour wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Jej sklepy franczyzowe są bowiem zlokalizowane przede wszystkim w miastach i w strefach podmiejskich, wśród osiedli mieszkaniowych, a ich klienci cenią sobie różnorodność oferty produktowej, bliskość położenia od miejsca zamieszkania oraz konkurencyjne dla danej okolicy ceny.
(Maja Święcka)
tagi: Carrefour , Carrefour Express ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...