Nowość, wchodząca na rynek pod marką Paola, doskonale wpisuje się w wartości tej marki tradycję i nawiązanie do najlepszych babcinych tradycji kulinarnych i rodzinnego ciepła. Domowe Kompoty to codzienny napój o łagodnym, delikatnym i łatwo akceptowalnym smaku, dzięki unikalnej recepturze z wykorzystaniem puree owocowego.
„Nasz nowy produkt przeznaczony jest dla kobiet hołdującym tradycji kulinarnej, ale jednocześnie rozumiejących wymagania „zmieniającego się tempa życia" - mówi Izabela Głodek, Group Brand Manager Hoop Polska - „To tradycyjny napój do obiadu, o smaku babcinych, domowych kompotów, kojarzący się ze wspólnymi, rodzinnymi posiłkami, stworzony tylko z polskich owoców ogrodowych."
Domowe Kompoty Babci Paoli dostępne są w smakach jabłko, truskawka i wiśnia w butelkach PET 1,5l.
Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyć będą kampania TV, materiały POS w miejscach sprzedaży, działania BTL, promocje i degustacje produktu oraz PR. Sugerowana cena w handlu tradycyjnym to 3,79 PLN.
Marka Paola oferuje również syropy Paola Syrop Domowy oraz Paola Natura i Zdrowie.
(Maja Święcka)
tagi: Hoop , Hoop Polska ,
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...