Nowości

„Widzimy się na …” zachęca SERTOP

Czwartek, 01 grudnia 2022
W 2022 roku firma SERTOP – producent wyśmienitych serków topionych i smażonych – wprowadziła do swojej oferty handlowej nie tylko nowe sery topione w plastrach (Tost, z szynką oraz Gouda bez laktozy), ale także nowy format serków – bloczki 90 g.
Ciekawa szata graficzna w połączeniu z propozycją zastosowania serków w codziennej kuchni oraz hasło na opakowaniu „Widzimy się na …!” zachęca konsumentów do zakupu i wskazuje jak duże możliwości kulinarne daje nam pyszny serek. Nadaje się nie tylko jako baza na kanapki, ale także do zagęszczania zup i sosów, faszerowania wykwintnych mięs czy ryb.

Więcej inspiracji można znaleźć na stronie www.serkiwkuchni.pl



tagi: Sertop , serki topione , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,