Rewolucyjne opakowania w połączeniu z opatentowaną technologią Ariel
Czwartek, 17 listopada 2022
Marka Ariel wprowadziła ergonomiczne kartonowe opakowania na kapsułki. Nowe pudełko ECOCLIC® posiada certyfikat FSC i składa się w ponad 70% z włókien pochodzących z odzysku, jednocześnie w pełni nadając się do recyklingu. To odpowiedź marki Ariel na potrzebę ograniczania plastiku.
Jest to jedno z kluczowych działań na rzecz zmniejszenia ilości pierwotnych tworzyw sztucznych w kategorii Fabric Care P&G w Europie o 30% do 2025 roku. Rewolucyjne opakowania w połączeniu z opatentowaną technologią COOLCLEAN™, dzięki której kapsułki Ariel efektywnie usuwają zabrudzenia już w niskiej temperaturze, to możliwość ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko podczas prania. Takie rozwiązanie jest bardziej przyjazne dla naszej planety, ponieważ prawie 60% śladu węglowego środków czystości pochodzi z fazy użytkowania, głównie przez podgrzewanie wody. W nowych opakowaniach Ariel została zastosowana technologia NaviLens oraz oznaczenie w kształcie pralki, które jest wytłoczone na jego zewnętrznej stronie i zostało opracowane przez firmę P&G, aby pomóc osobom, które utraciły wzrok, zidentyfikować, że kupują środek do prania. Dodatkowo, sprytny mechanizm głośnego „kliknięcia” informuje o prawidłowym zamknięciu opakowania, zapewniając bezpieczeństwo dzieciom.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.