Znamy najbardziej nowatorskie produkty i usługi rynkowe – konkurs "Złote Innowacje FMCG & Retail 2022" rozstrzygnięty! Finałowa Gala, podczas której ogłoszono wyniki odbyła się 25 października w Teatrze Kamienica.
Dla wydawnictwa Fischer Trading Group październik jest miesiącem innowacji. Wydarzenie pod wspólną nazwą INNOVATION DAY to nie tylko uhonorowanie produktów, linii, usług i konceptów, które w nowatorski sposób zmieniały rynek w ostatnim roku. To też potężna dawka wiedzy przekazana w eksperckich wykładach i opiniotwórczych dyskusjach.
Innovation Day 2022 odbył się pod hasłem "Zrównoważone innowacje w nowoczesnym biznesie". Pierwszą częścią wydarzenia była konferencja. W trakcie 5 paneli dyskusyjnych eksperci z branży FMCG i retail omawiali najważniejsze zagadnienia rynkowe. Pomiędzy nimi prezentowane były także wykłady, podczas których prelegenci zaprezentowali najświeższe dane i analizy. Zarówno dyskusje, jak i prezentacje poświęcone były w całości tematowi dnia – innowacyjności.
Już niedługo, na kanale SpożywczaTV oraz portalu wiadomoscispozywcze.pl, będą publikowane materiały z konferencji. Treści zawarte w publikacjach odpowiedzą na pytanie jak kształtują się innowacje w branży FMCG, retailu, logistyce oraz w sektorze opakowań.
"Złote Innowacje FMCG & Retail" to cykliczny konkurs wyłaniający co roku produkty i usługi, które pojawiając się na rynku wyróżniły się wyjątkowym stopniem innowacyjności. O zwycięstwie decydują konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie rozwiązania.
Jak zawsze głosować można było na produkty podzielone na 5 grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM w 32 kategoriach. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono blisko 270 produktów. Decyzją konsumentów – Złotą Innowacją uhonorowano 32 produkty bądź linie, które uzyskały najwięcej głosów. W każdej z kategorii drugie i trzecie miejsce zostały nagrodzone wyróżnieniami.
Oprócz nagród konsumenckich jury konkursu zdecydowało się przyznać specjalne Nagrody Kolegium Redakcyjnego, by docenić produkty i koncepty, które w sposób wyjątkowy wpłynęły na kształt oferty produktowej, dzięki swej innowacyjności. W tej kategorii przyznano 16 statuetek.
W konkursie w sposób szczególny podkreślono też innowacyjne rozwiązania retail, które w ostatnim roku wpłynęły na rozwój handlu. Jury nagrodziło 12 rozwiązań, a laureatom wręczono statuetki potwierdzające zdobycie Złotej Innowacji.
Partnerami strategicznymi wydarzenia były firmy S.I.G., Modern Expo Group oraz BNP Paribas Bank Polska. Partnerami Wydarzenia byli także: FM Logistic, firma MAGO oraz Stowarzyszenie Polska Wódka PVA.
GRUPA I – SMAK
Kategoria: NAPOJE I SOKI
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NAPOJE ALKOHOLOWE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: PIWO (ALKOHOLOWE I BEZALKOHOLOWE)
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: SŁODYCZE CZEKOLADOWE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: SŁODYCZE NIECZEKOLADOWE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: PRZEKĄSKI
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: LODY
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NABIAŁ
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: WĘDLINY
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: PRZYPRAWY I SOSY
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE POZOSTAŁE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
GRUPA II – SKŁAD
Kategoria: ŻYWNOŚĆ
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NAPOJE I ALKOHOLE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: KOSMETYKI I HIGIENA
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
GRUPA III – OPAKOWANIE
Kategoria: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NAPOJE I ALKOHOLE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: KOSMETYKI I HIGIENA, CHEMIA GOSPODARCZA
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
GRUPA IV – ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY
Kategoria: NAPOJE I SOKI
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NAPOJE ALKOHOLOWE i 0%
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NAPOJE FUNKCJONALNE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: PIWO (ALKOHOLOWE I BEZALKOHOLOWE)
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: NABIAŁ
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: SŁODYCZE I PRZEKĄSKI
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: Produkty BIO i ECO
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: ARTYKUŁY SPOŻYWCZE POZOSTAŁE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: KOSMETYKI I HIGIENA
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: CHEMIA GOSPODARCZA
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
GRUPA V – CHWILE Z PRODUKTEM
Kategoria: PRZYJEMNE GOTOWANIE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: SŁODKIE CHWILE
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: W GRONIE RODZINY I PRZYJACIÓŁ
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: DZIECIĘCE RADOŚCI
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Kategoria: ŁATWIEJ W DOMU
Wyróżnienia:
Pierwsze miejsce i Złota Innowacja:
Wszystkim zwycięzcom gratulujemy i zapraszamy na kolejną edycję Innovation Day. Szczegóły na temat przyszłorocznego wydarzenia, a także materiały z tegorocznego eventu będą już niedługo dostępne na kanałach, portalach i stronach należących do organizatora.
tagi: konkurs , złote innowacje , wyniki konkursu , FMCG , handel , retail ,
Od początku roku do listopada masło zdrożało w sklepach...
Lisner ogłosił zakończenie procesu przejęcia większości...
Statystyki spożycia jabłek są coraz gorsze, chociaż...
Firmy czekają kłopoty...
Według badania UCE RESEARCH i ARI10, 38,1% dorosłych Polaków...
Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro...
Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...