Po raz pierwszy marka Ariel prezentuje swoje rewolucyjne kartonowe pudełko ECOCLIC®. Nowe, kartonowe opakowanie posiada certyfikat FSC i zostało zaprojektowane tak, aby było intuicyjne i inkluzywne dla wszystkich dorosłych, dzięki przełomowym technologiom, jednocześnie będąc certyfikowanym jako bezpieczne dla dzieci.
Kartonowe opakowanie ECOCLIC® jest jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań marki Ariel, a jego stworzenie zajęło ponad cztery lata rygorystycznych testów z udziałem ponad 2500 konsumentów w całej Europie, w tym rodziców oraz osób z upośledzeniami zręczności, zaburzeniami wzroku i funkcji poznawczych.
ZREDUKUJMY ZUŻYCIE PLASTIKU!Nowe kartonowe opakowanie Ariel ECOCLIC® posiada certyfikat FSC i w pełni nadaje się do recyklingu. Gdyby wszyscy użytkownicy wcześniejszych plastikowych pudełek zawierających kapsułki Ariel wybrali nowe, kartonowe opakowania, moglibyśmy zaoszczędzić w Europie nawet do 6500 ton tworzyw sztucznych rocznie. Co więcej, nowe opakowanie jest wykonane w ponad 70% z włókien pochodzących z odzysku, a odpady powstałe przy produkcji kapsułek Ariel PODS® nie są wysyłane na wysypiska. Te rozwiązania są kluczowym krokiem w działaniach marki Ariel na rzecz zmniejszenia ilości pierwotnych tworzyw sztucznych w kategorii Fabric Care P&G w Europie o 30% do 2025 roku.
WYGODNE UŻYCIE DLA WSZYSTKICHOprócz mniejszej ilości plastiku, nowo zaprojektowane opakowanie kapsułek do prania Ariel jest bardziej ergonomiczne w użyciu i ma sprytne, głośne „kliknięcie” informujące o prawidłowym zamknięciu, zapewniające bezpieczeństwo dzieciom.
Opakowanie ECOCLIC® marki Ariel posiada najnowsze oznaczenie dotykowe i technologię NaviLens, aby pomóc osobom z zaburzeniami wzroku, zręczności lub funkcji poznawczych. Oznaczenie w kształcie pralki jest wytłoczone na zewnętrznej stronie opakowania i zostało opracowane przez firmę P&G, aby pomóc osobom, które utraciły wzrok, zidentyfikować, że kupują środek do prania.
NaviLens to specjalnie opracowany kod dla osób niedowidzących. Po zainstalowaniu aplikacji NaviLens użytkownicy mogą skanować produkt za pomocą kamery swojego urządzenia, aby uzyskać szybki dostęp do ważnych informacji na temat produktu i opakowania za pomocą dźwięku lub dużego i wyraźnego tekstu. Użytkownicy mogą także zlokalizować z dużą dokładnością, gdzie znajduje się produkt, korzystając z rozszerzonej rzeczywistości (AR, augmented reality). Kody NaviLens można zeskanować z ponad 12 razy większej odległości niż kody QR lub kody kreskowe.
„Nowe kartonowe opakowanie to jedna z największych innowacji marki Ariel. Zainwestowaliśmy w rygorystyczne, 4-letnie badania, aby udoskonalić opakowania, stawiając zadowolenie i satysfakcję naszych konsumentów na pierwszym miejscu. Jednocześnie dążyliśmy do zrównoważonego rozwiązania, które będzie dostępne dla wszystkich dorosłych, a nie tylko dla nielicznych. Cieszymy się, że ta ciężka praca się opłaciła i jesteśmy w stanie zaoferować kompleksowe rozwiązanie, które redukuje zużycie plastiku przy zachowaniu wysokich standardów bezpieczeństwa dla dzieci. To, w połączeniu z doskonałą mocą czyszczenia nawet w niskich temperaturach przy zastosowaniu produktów marki Ariel, stanowi kamień milowy, który pomoże obniżyć nam ślad środowiskowy każdego prania” - Elvan Onal, wiceprezes Fabric Care P&G na Europę.
PRANIE W NISKIEJ TEMPERATURZE BEZ KOMPROMISÓW
Dążąc do stworzenia bardziej zrównoważonych opakowań, marka Ariel nadal angażuje się w swoją misję oferowania wyjątkowej siły czyszczenia i świeżości tkanin, nawet podczas prania w niskich temperaturach. Nowe kapsułki do prania Ariel PODS® zostały zaprojektowane z myślą o doskonałym usuwaniu plam nawet w zimnej wodzie, dzięki technologii COOLCLEAN™. Bez problemu poradzą sobie z zaschniętymi plamami, np. po skrobi obecnej w żywności, w puddingach, zupach, sosach, makaronach czy dressingach do sałatek. Ponadto dzięki wyjątkowej kompozycji zapachowej, tkaniny będą zawsze pachniały świeżością i czystością.
Wybieranie niskiej temperatury prania jest dużo lepsze dla naszej planety, ponieważ prawie 60% śladu węglowego środków do prania pochodzi z fazy użytkowania, głównie z powodu podgrzewania wody. Oznacza to, że gdyby wszyscy w Europie obniżyli temperaturę prania z 40°C do 30°C, moglibyśmy zaoszczędzić nawet 3,5 miliona ton CO2 rocznie, co odpowiada usunięciu z dróg aż dwóch milionów samochodów . Pranie w zimniejszej wodzie jest również lepsze dla naszej garderoby, ponieważ chroni ubrania na dłużej; a także dla naszego portfela. Zmieniając temperaturę prania z 60°C na 30°C możemy zużywać do 60% mniej energii elektrycznej na cykl, co oznacza niższe rachunki za prąd na koniec miesiąca .
Więcej informacji o Ariel dostępnych jest na stronie
EverydayMe.pl.
1 W porównaniu z obecnymi pudełkami Ariel z plastiku, w oparciu o rzeczywistą wielkość sprzedaży od lipca 2020 do czerwca 2021 w Europie Z WYŁĄCZENIEM ROSJI (opakowanie dotyczy zarówno opakowań pierwotnych, jak i wtórnych).
2 Wykonane z surowców pochodzących z dobrze zarządzanych lasów z certyfikatem FSC i innych materiałów pochodzących z recyklingu.
3 Marka Ariel wykorzystuje Ocenę Cyklu Życia (LCA) produktu, aby lepiej zrozumieć cały proces powstawania i użytkowania produktów do prania i zmierzyć ich wpływ na środowisko na każdym etapie. LCA pokazuje, że średnio 60% śladu węglowego prania pochodzi z fazy użytkowania, która obejmuje energię elektryczną wykorzystywaną do podgrzewania wody. W związku z tym obniżenie temperatury prania jest najważniejszą rzeczą, jaką można zrobić, aby zmniejszyć wpływ prania na środowisko.
4 https://us.pg.com/blogs/pg-sustainability-tide-ariel-cold-water-wash/
5 https://www.ariel.co.uk/en-gb/about-ariel/sustainability/your-commitment-how-you-can-save-energy