Herbapol-Lublin S.A., który od lat prężnie działa w obszarze Social Mediów, teraz uruchamia profil firmowy na Tik Toku. - Herbapol-Lublin S.A. to firma, która niezwykle umiejętnie łączy tradycję z nowoczesnością, czerpiąc z nich to, co najlepsze – podkreśla Anna Radowicka, PR & Social Media Manager w Herbapol-Lublin S.A. - Zawsze wychodzimy naprzeciw aktualnym trendom – zarówno w zakresie rozwoju asortymentu, ale i w innych obszarach działań, w tym również w komunikacji. Chcemy też być blisko naszych konsumentów, a wszystkie kanały Social Media dają nam możliwość szybkiego i interaktywnego kontaktu z nimi. Dlatego stale rozwijamy tu naszą obecność, a teraz rozpoczynamy również działania marki Herbapol na Tik Toku.
Herbapol-Lublin S.A. obecny jest dzisiaj na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz LinkedIn. Co więcej, w wybranych mediach społecznościowych spółka prowadzi również profile swoich marek Big-Active oraz Polana. W tym momencie portfolio te zostało poszerzone o Tik Toka.
Materiały publikowane na profilu @herbapol_masztownaturze na Tik Toku wpisują się w specyfikę tego medium. Jak zaznacza Anna Radowicka, firma stawia tu na treści przyjemne w odbiorze i zaprezentowane w lekkiej, a przy tym angażującej formie. – Zależy nam na tym, by filmiki publikowane na naszym profilu były ciekawe, różnorodne i przyciągające uwagę użytkowników Tik Toka – mówi Radowicka. – Produkty marki Herbapol będą się tu pojawiać w nowej, a niekiedy zaskakującej roli.
Firma planuje intensywny rozwój nowego profilu. – Jestem przekonana, że dzięki obecności na Tik Toku będziemy mogli docierać z unikalnymi treściami do jeszcze szerszej i bardziej różnorodnej grupy odbiorców naszych produktów – podsumowuje Anna Radowicka.
Profil Herbapol-Lublin S.A. można również znaleźć pod linkiem:
https://www.tiktok.com/@herbapol_masztownaturze