Tytuł przyznany został przez konsumentów w głosowaniu za pośrednictwem portalu internetowego http://www.jakoscobslugi.pl. W ten sposób wyłonione zostały firmy oferujące swoim klientom najwyższą jakość obsługi. To kolejna nagroda dla Polbity, która kilka tygodni temu została uhonorowana tytułem „Jakość Roku 2009".
Program Jakość Obsługi został zainicjowany trzy lata temu i z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Jego wyjątkowy charakter wynika z faktu, iż w skład Kapituły decydującej corocznie o przyznaniu godła „Jakość Obsługi" mogą wejść wszyscy konsumenci w Polsce. Każdy, kto zarejestruje się na stronie http://www.jakoscobslugi.pl/, może zgłaszać własne obserwacje ma temat jakości obsługi w dowolnej firmie bądź instytucji. Wszystkie opinie są publikowane na portalu, tym samym wpływając na wyniki Programu.
W tym roku w głosowaniu wzięło udział ponad 200 tysięcy osób, które w skali od -5 do 5+ oceniały jakość obsługi w pięciu różnych kategoriach. Brano pod uwagę nie tylko zachowanie, wygląd i kompetencje personelu firmy, ale również organizację i czas obsługi, ofertę oraz wygląd miejsca obsługi. Pozytywne opnie Klientów sprawiły, że Drogerie Natura znalazły się w zaszczytnym gronie uhonorowanych.
W Programie Jakości Obsługi liczy się głos każdego konsumenta. Jego głównym celem nie jest opracowanie wyników statystycznych, ale stworzenie stałego kanału komunikacji konsumentów z firmami. W oparciu o poszczególne głosy „liderów opinii" firmy i instytucje mają możliwość spojrzenia na własną działalność z najistotniejszej dla nich perspektywy, czyli oczami klienta.
(Maja Święcka)
tagi: Polbita ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...