Good Food Products, największy polski producent wafli, wprowadza na rynek nową generację ryżowo-kukurydzianych wafli pikantnych. Produkt wyróżniać się będzie wyjątkową chrupkością i smakiem oraz świeżym, skrojonym na miarę opakowaniem – folii użytej do jego produkcji będzie mniej aż o 21%!
Jeszcze lepszy smak w nowym wydaniu
Nowy produkt Good Food pozwala konsumentom delektować się 12 waflami w opakowaniu, które zyskują na lekkości i puszystości (paczka lżejsza o 11 g), z uwagi na fakt poprawy w recepturze. Bardziej wyrazista pikantność wafli to zasługa niewielkich modyfikacji w posypkach. Szczególną nutę smakową zyskuje wariant paprykowy, w którym będzie wyczuwalny dymny aromat barbeque.
„Podchodząc do projektu zmiany opakowania, wzięliśmy pod uwagę wiele aspektów, także poprawę smaku. Nasi technologowie dopasowali gramaturę i wypiek wafla tak do nowego opakowania, by produkt chrupał jeszcze lepiej, a smak był bardziej wyrazisty” tłumaczy Mariusz Brzeziński, Kierownik Pionu Wdrażania Nowych Produktów i dodaje:„ W planach mamy kolejne ulepszenia tych produktów zarówno w zakresie receptury, jak i logistyki. Uzyskanie najlepszego możliwego smaku jest dla nas równie kluczowe, co optymalizacja logistyki i zachowanie stałej, niskiej ceny wafli”.
W myśl zrównoważonego rozwoju i blisko 11,5 tony mniej plastiku!
Nowa generacja wafla smakowego zapakowana została w tyle folii ile niezbędne, Good Food zrezygnował także z klipsa, który był nierecyklingowalny. Zmiana opakowania zmniejsza zużycie plastiku potrzebnego do opakowania o 11,5 tony w ciągu roku! Co więcej, nowe opakowanie zyskało na logistyce półkowej, co oznacza, że paczki lepiej układają się na regałach sklepowych i są wygodniejsze w przewożeniu.
Według konsumentów
Konsumenci w tak zwanych ślepych testach porównawczych (testy samych wafli, bez opakowania i marki producenta) bardzo dobrze ocenili nową wersję wafla. Oceniane były między innymi smak, wygląd, chrupkość i cena. W ogólnej ocenie nowe smakowe wafle ryżowe uplasowały się jako lepsze od swoich poprzedników, szczególnie jeśli chodzi o chrupkość.
Badani uznali, że to chrupkość i puszystość nowego wafla jest znacząco lepsza. Ponad połowa konsumentów odpowiedziała, że nowa chrupkość jest wręcz znakomita. Co istotne, chrupkość to jeden z trzech kluczowych czynników wpływających na ocenę produktu, tuż obok smaku i ceny.
Nową wersję wafli ryżowych od października będzie można kupić w sieci Biedronka, a do końca roku zaczną pojawiać się w kolejnych sklepach.
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.