„Letnia sukienka i współczesny taniec razem wymuszają usuwanie zbędnego owłosienia" - tak brzmiała pierwsza reklama poruszająca zakazany wcześniej temat depilacji, która w połowie XX wieku rozpoczęła nowy trend w modzie i stylu życia. Od tamtej pory kobiety pokazują coraz więcej ciała, a trend ten niesie ze sobą konieczność zadbania o gładką skórę. Jednak osiągnięcie aksamitnej gładkości może być czasem drogą przez mękę. Brak nawilżenia powoduje podrażnienia skóry, a trudno dostępne miejsca stwarzają ryzyko zranienia się ostrą żyletką.
Seria kosmetyków do depilacji Isana, przeznaczona jest dla nowoczesnych, zadbanych, ale jednocześnie zapracowanych kobiet, które chcą zyskać pewność pięknie wyglądającej skóry, nie poświęcając jej zbyt dużo swojego cennego czasu. W skład serii wchodzą dwa uzupełniające się zestawy: pierwszy, zawierający 4 maszynki jednorazowego użytku oraz piankę do goleni z aloesem, oraz drugi, składający się z 3 specjalnych golarek do okolic bikini oraz delikatnego żelu do golenia.
Wyposażona w 3-ostrzową powierzchnię golącą i antypoślizgowy uchwyt maszynka do golenia Isana posiada nawilżający pasek z dodatkiem aloesu, dzięki czemu mogą z niej korzystać również osoby o wrażliwej skórze. Hitem sezonu jest innowacyjna golarka do okolic bikini, która pozwala szybko, dokładnie i bezpiecznie depilować miejsca intymne.
Podczas golenia bardzo ważne jest odpowiednie nawilżenie skóry, które nadaje jej gładkość i elastyczność. W tym celu można użyć żelu lub pianki do golenia Isana, które dzięki przyjaznej formule z aloesem, witaminą E, alantoiną oraz ekstraktem z migdałów łagodzą podrażnienia i pielęgnują wrażliwą skórę.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Rossmann ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...