Advertisement

Nowości

Carrefour poszerza asortyment produktów wegańskich i wprowadza na rynek nową gamę marki własnej

Czwartek, 06 października 2022
Do szerokiego asortymentu dla wegan i wegetarian w Carrefour dołączyły produkty z linii Sensation Vegetal. Nowa marka Carrefour, która doskonale wpisuje się w najnowsze trendy żywieniowe, skierowana jest do osób które prowadzą zdrowy tryb życia, dbają o dobrostan zwierząt i poszukują roślinnych alternatyw dla mięsa. Nowe produkty pochodzą od polskich dostawców i są tworzone na bazie surowców roślinnych.
Carrefour kontynuuje  rozwój oferty produktów bezmięsnych. Do ponad 40 produktów dla wegetarian i blisko 550 produktów wegańskich dołączają wysokiej jakości produkty marki własnej, tworzone z poszanowaniem środowiska naturalnego. Nowa linia Sensation Vegetal to 4 rodzaje hummusów i 10 dań gotowych. W lodówkach w sekcji zdrowie/wege już teraz można znaleźć burgery na bazie białka grochu, kiełbaski wege, gyros roślinny oraz dukaty na bazie kaszy jaglanej i pieczarek, bądź na bazie ciecierzycy.

Do końca 2022 roku w ofercie Carrefour będzie 30 produktów wegańskich marki własnej, a wśród nich, wędliny, napoje roślinne, jogurty oraz inne zamienniki nabiału, pasty do smarowania czy tofu. Składniki, z których produkowane są dania z nowej linii Sensation Vegetal pochodzą z surowców roślinnych i dostarczane są przez polskich producentów. Większość pozycji otrzymała kategorię A w systemie Nutri-Score.

–  Cieszymy się, że w naszych sklepach w ramach marki własnej stale rozwija się oferta produktów bezmięsnych. Linia Sensation Vegetal przeznaczona jest nie tylko dla wegan i wegetarian. Te wysokiej jakości produkty polskiego pochodzenia dostępne w przystępnych cenach, zadowolą podniebienie każdej osoby, której zależy na świadomym odżywianiu –  mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, Manager Grupy Kategorii Produktowych - Marki Własne Produktów Świeżych i Projekty Strategiczne, Carrefour Polska.

Odpowiedzialne zobowiązania Carrefour

Ochrona bioróżnorodności i dobrostanu zwierząt to jedne z priorytetowych celów i zobowiązań Carrefour. Sieć, jako pierwsza w Polsce, wprowadziła tradycyjne lady z bezmięsnymi wyrobami, gdzie klienci mogą znaleźć wegańskie zamienniki popularnych serów, wędlin czy garmażeryjnych produktów. Dzięki temu można nie tylko odżywiać się o wiele zdrowiej, ale także zminimalizować marnowanie żywności, kupując dokładnie tyle produktu, ile potrzeba.

W ramach oferty swojej “Zdrowej Półki” Carrefour rozwija również inne kategorie, takie jak produkty bez laktozy czy bez glutenu, oraz koncept „kupujemy lokalnie”, dzięki któremu możliwa jest bezpośrednia współpraca sieci z małymi dostawcami. Dzięki temu, klienci Carrefour mogą kupować świeże pieczywo, wędliny, warzywa i owoce oraz inne produkty od lokalnych producentów działających, w zasięgu do 50 kilometrów od sklepu.



tagi: Carrefour , marka własna , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,