Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
JNT Group rozwija linię Monte Santi Frizzante i chce dalej mocno rozwijać kategorię win aromatyzowanych
Wtorek, 04 października 2022
JNT Group wprowadza na rynek nową linię Frizzante w ramach kluczowej marki Monte Santi. W ofercie dostępnych jest 6 lekko musujących aromatyzowanych win w wyjątkowych owocowych smakach. Komunikacja nowej linii prowadzona będzie w punktach sprzedaży oraz w internecie.
Monte Santi Frizzante to linia wspaniale orzeźwiających win z wyraźnie wyczuwalną nutą owoców i delikatnymi bąbelkami, które urzekają finezją oraz wyrafinowanym aromatem. Od teraz Monte Santi Frizzante dostępne jest w sześciu wyjątkowych smakach: Brzoskwinia, Truskawka, Granat, Ananas i Kokos, Mojito Moscato oraz Arbuz Moscato. Te rześkie, lekkie i niebanalne wina dodają towarzyskim spotkaniom radości, uśmiechu i przyjemnie beztroskiej atmosfery.
Monte Santi to jedna z naszych najsilniejszych i najdynamiczniejszych marek, a rozwój linii Monte Santi Frizzante to odpowiedź na najgorętsze trendy rynkowe – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Z jednej strony, jak pokazują dane INDICATOR Centrum Badań Rynkowych, polscy konsumenci preferują głównie wina słodkie i półsłodkie - aż 72% badanych piło ten rodzaj wina w ciągu ostatniego roku. Z drugiej strony, idealnie wpisuje się w segment win aromatyzowanych, który od kilku lat jest najszybciej rozwijająca się kategorią.
Komunikacja Monte Santi Frizzante prowadzona będzie w social mediach, gdzie planowane są m.in. działania z zakresu influencermarketingu z hasztagami #montesantifrizzante, #montesanti, #babielato. Widoczność produktów na półce w punktach sprzedaży zostanie natomiast wzmocniona dzięki dedykowanym POS-om, w tym nowoczesnym, dużym standom.
Wina Monte Santi FRIZZANTE najlepiej smakują schłodzone do temperatury 8-10°C.
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.