„Objęcie większościowego pakietu udziałów w spółce Drogerie Aster to stworzenie bazy do budowania drogeryjnej sieci franczyzowej w Polsce. To bardzo skomplikowane przedsięwzięcie, ale naszą ambicją jest zbudowanie takiej formuły, która zapewni mu sukces, a jego uczestnikom rzeczywiste wsparcie. Od dawna widzieliśmy potrzebę, a nawet konieczność budowy takiej sieci. Właśnie zrobiliśmy pierwszy krok. A właściwie drugi. Sieć Aster założyłam wspólnie z najlepszymi klientami 10 lat temu. Jednak dopiero obecna skala PGD daje realną szansę na sukces, mimo coraz trudniejszego otoczenia rynkowego. Zachodnia, bardzo agresywna konkurencja, mobilizuje nasze środowisko i zmusza do odważnych radykalnych decyzji. Chcemy również rozpocząć szeroką dyskusję ze wszystkimi uczestnikami rynku drogeryjnego na temat jego stanu obecnego i przyszłości" - mówi Marzena Gradecka, Prezes Polskiej Grupy Drogeryjnej.
Dobrą okazją do takiej dyskusji będzie organizowane przez PGD I Forum Niezależnego Rynku Drogeryjnego. 17 kwietnia w Szklarskiej Porębie na Forum spotkają się przedstawiciele detalistów oraz największych krajowych i światowych producentów.
„Chcemy pokazać naszym klientom skuteczne rozwiązania biznesowe, które pomogą im budować swoje przedsiębiorstwa oraz znacznie lepiej radzić sobie z konkurencją. Chcemy również zachęcić producentów by zapoznali detalistów ze swoim punktem widzenia. Celem Forum ma być lepsze zrozumienie oraz wskazanie tradycyjnym drogeriom rozwiązań optymalnych, na dziś a przede wszystkim na "jutro" - mówi Marzena Gradecka.
Dogerie spółki Aster są siecią franczyzową 48 sklepów położonych w województwach: wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim, zachodniopomorskim i podkarpackim.
PGD, spółka należąca do Eko Holding S.A., jest wiodącym dystrybutorem branży drogeryjnej.
W asortymencie firmy znajdują się artykuły kosmetyczne, chemiczne i higieniczne - to ponad
6 tysięcy różnych produktów. PGD posiada 12 tysięcy odbiorców w całym kraju oraz 20 tys. mkw. powierzchni magazynowej.
Działalność Grupy Eko Holding koncentruje się w obszarach sprzedaży detalicznej i hurtowej. W skład Grupy wchodzi blisko 220 sklepów Eko, tworzących jedną z największych sieci supermarketów w Polsce oraz ponad 500 sklepów Rabat, objętych umowami franczyzowymi. Sieć Eko posiada wiodącą pozycję na rynku sprzedaży detalicznej w południowo-zachodniej Polsce. Pion dystrybucyjny Eko Holding stanowi Polska Grupa Drogeryjna, lider hurtowej dystrybucji artykułów drogeryjnych w kraju.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Eko Holding ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...