Nieskategoryzowane

Kasztelan Niepasteryzowane podbija ogólnopolski rynek

Czwartek, 08 kwietnia 2010
Piwo z portfela Carlsberg Polska - Kasztelan Niepasteryzowane - do tej pory dostępne głównie w regionie Kujaw i Mazowsza, wchodzi na rynek ogólnopolski. Ten unikalny produkt, doskonale znany smakoszom piwa i wysoko przez nich oceniany, jest dystrybuowany od marca na rynku ogólnopolskim. Produkt ten jest dostępny nie tylko w swoim tradycyjnym opakowaniu - butelce 0,5 l, ale także jako pierwsze piwo niepasteryzowane w Polsce, w nowoczesnej, atrakcyjnej puszce 0,5 l.

Kasztelan, produkowany przez Kasztelan Browar Sierpc - położony w sercu Polski, na nizinnym Mazowszu - jest wśród polskich piw marką szczególną. To marka kontynuująca wielowiekowe tradycje browarnicze regionu sierpeckiego, wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach za wyjątkowe walory smakowe i pomimo dotychczasowego, lokalnego charakteru znana smakoszom i birofilom w całej Polsce.

Wariant niepasteryzowany Kasztelana, wchodzący do ogólnopolskiej dystrybucji,  swój niepowtarzalny smak zawdzięcza oryginalnej, tradycyjnej recepturze i wyjątkowej kombinacji naturalnych surowców, pochodzących - tak jak w przypadku wszystkich wariantów tej marki - z ekologicznie czystych regionów.

Subtelna szata graficzna opakowań Kasztelana Niepasteryzowanego, z dominującymi odcieniami zieleni, złota i bieli, odwołuje się do polskich tradycji browarniczych oraz podkreśla świeży, niepasteryzowany smak piwa z sierpeckiego browaru.

 „Kasztelan to silna marka, o bogatych tradycjach, znana w całej Polsce, pomimo swojego lokalnego charakteru. Wariant Kasztelan Niepasteryzowane, do niedawna dostępny tylko na terenie Kujaw i Mazowsza, dla wielu naszych konsumentów stał się ulubionym piwem. Jest niezwykle ceniony za wyjątkowe walory smakowe, świeżość i naturalność" - mówi Małgorzata Lisowska, Brand Manager marki Kasztelan, Carlsberg Polska.

„Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie Kasztelana Niepasteryzowanego na rynek ogólnopolski z uwagi na coraz większe zapotrzebowanie konsumentów na piwa o nietuzinkowym smaku i obserwowane przez nas rosnące zainteresowanie tym właśnie produktem, który okazał się hitem sprzedaży na terenie Kujaw i Mazowsza. Teraz walory smakowe Kasztelana Niepasteryzowanego będą mogli docenić wszyscy miłośnicy piwa" - mówi Małgorzata Lisowska. - „Mamy nadzieję, że nasza decyzja ucieszy wszystkich piwoszy, a Kasztelan Niepasteryzowane zyska nowe, szerokie grono konsumentów, którzy cenią naturalny i świeży smak piwa."

Autorem projektu graficznego opakowań Kasztelana Niepasteryzowanego jest Studio DN.

(Aleksandra Syrtów)