Marka będzie obecna we wszystkich działaniach promocyjnych związanych z EMA: w kampanii telewizyjnej, radiowej, internetowej oraz w materiałach promocyjnych wydarzenia.
„Dzięki sponsoring Eska Music Awards przez nasz brand chcemy dotrzeć do naszej grupy docelowej, której duża część słucha radia Eska. Mamy nadzieję, że dzięki obecności Hoop Coli na gali EMA, młodzi ludzie odkręcą się na innych - bo taka jest idea naszej marki" - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.
Gala Eska Music Awards 2010 odbędzie się 23 kwietnia 2010.
Dwugodzinne show będzie transmitowane na żywo przez Telewizję POLSAT i radio Eska.
(maj)
tagi: Hoop Cola ,
Łukasz Chałaczkiewicz awansował na Dyrektora Generalnego...
Planowana przez rząd podwyżka akcyzy na alkohol – o 15% w...
Z początkiem września stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży...
Inflacja to dziś największa obawa liderów biznesu –...
Eksperci przewidują dalszy wzrost popularności tej formy...
Nasilają się konflikty na wsi wraz z napływem nowych...
Główny Inspektor Pracy ocenia projekt pozytywnie, widząc w...
Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) alarmuje: projekt ustawy o...