Marka będzie obecna we wszystkich działaniach promocyjnych związanych z EMA: w kampanii telewizyjnej, radiowej, internetowej oraz w materiałach promocyjnych wydarzenia.
„Dzięki sponsoring Eska Music Awards przez nasz brand chcemy dotrzeć do naszej grupy docelowej, której duża część słucha radia Eska. Mamy nadzieję, że dzięki obecności Hoop Coli na gali EMA, młodzi ludzie odkręcą się na innych - bo taka jest idea naszej marki" - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.
Gala Eska Music Awards 2010 odbędzie się 23 kwietnia 2010.
Dwugodzinne show będzie transmitowane na żywo przez Telewizję POLSAT i radio Eska.
(maj)
tagi: Hoop Cola ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...