Dzięki połączeniu sieci Drogerii Aster (za zdjęciu) i A'propos w listopadzie 2009 roku stały się one trzecią siłą na rynku drogeryjnym, obejmującą aż 123 sklepy w całej Polsce. Klienci Drogerii mają okazję zakupić w ramach akcji markowe produkty P&G, dzięki którym mogą wygrać atrakcyjne nagrody w konkursie sms.
Swiift odpowiada za kreację i produkcję kampanii. Akcja promowana będzie poprzez outdoor oraz materiały POS. Konkurs potrwa do końca maja.
(maj)
tagi: Procter & Gamble , Drogerie Aster , A’propos , Aster ,
Eksperci ostrzegają jednak, że efekty mogą nie przewyższyć...
Łukasz Chałaczkiewicz awansował na Dyrektora Generalnego...
Planowana przez rząd podwyżka akcyzy na alkohol – o 15% w...
Inflacja to dziś największa obawa liderów biznesu –...
Eksperci przewidują dalszy wzrost popularności tej formy...
Nasilają się konflikty na wsi wraz z napływem nowych...
Główny Inspektor Pracy ocenia projekt pozytywnie, widząc w...
Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) alarmuje: projekt ustawy o...