Dzięki połączeniu sieci Drogerii Aster (za zdjęciu) i A'propos w listopadzie 2009 roku stały się one trzecią siłą na rynku drogeryjnym, obejmującą aż 123 sklepy w całej Polsce. Klienci Drogerii mają okazję zakupić w ramach akcji markowe produkty P&G, dzięki którym mogą wygrać atrakcyjne nagrody w konkursie sms.
Swiift odpowiada za kreację i produkcję kampanii. Akcja promowana będzie poprzez outdoor oraz materiały POS. Konkurs potrwa do końca maja.
(maj)
tagi: Procter & Gamble , Drogerie Aster , A’propos , Aster ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...