Wynajęta powierzchnia całkowita to 2 915 mkw., z których powierzchnia handlowa to 1 913 mkw. Na koniec roku 2009 sieć „Piotr i Paweł" działała w oparciu o 66 placówek notując obroty detaliczne na poziomie 1 352 mln zł, a od początku roku 2010 zwiększyła już ilość sklepów o kolejne 5 lokalizacji. Dokonane inwestycje pozwalają realizować rozwój szeroko rozumianej jakości obsługi oraz dążenie do umacniania pozycji lidera tego segmentu rynku.
Do lektury reportażu z otwarcia sklepu zapraszamy już wkrótce - opublikowany zostanie w kwietniowym wydaniu miesięcznika HURT & DETAL.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...