Wynajęta powierzchnia całkowita to 2 915 mkw., z których powierzchnia handlowa to 1 913 mkw. Na koniec roku 2009 sieć „Piotr i Paweł" działała w oparciu o 66 placówek notując obroty detaliczne na poziomie 1 352 mln zł, a od początku roku 2010 zwiększyła już ilość sklepów o kolejne 5 lokalizacji. Dokonane inwestycje pozwalają realizować rozwój szeroko rozumianej jakości obsługi oraz dążenie do umacniania pozycji lidera tego segmentu rynku.
Do lektury reportażu z otwarcia sklepu zapraszamy już wkrótce - opublikowany zostanie w kwietniowym wydaniu miesięcznika HURT & DETAL.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Eksperci ostrzegają jednak, że efekty mogą nie przewyższyć...
Łukasz Chałaczkiewicz awansował na Dyrektora Generalnego...
Planowana przez rząd podwyżka akcyzy na alkohol – o 15% w...
Inflacja to dziś największa obawa liderów biznesu –...
Eksperci przewidują dalszy wzrost popularności tej formy...
Nasilają się konflikty na wsi wraz z napływem nowych...
Główny Inspektor Pracy ocenia projekt pozytywnie, widząc w...
Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) alarmuje: projekt ustawy o...