W planach jest także zakończenie I etapu projektu "Informatyzacja i komputeryzacja Sieci".
„Jednak naszym najważniejszym zadaniem będzie rozwijanie oferty dla dotychczasowych uczestników" - mówi Marlena Bobryk z Sieci Handlowej „Eden".
- „Chcemy wzmocnić relacje sieć - sklep poprzez silne wsparcie szkoleniowe, handlowe, marketingowe oraz prawne." Te szkolenia będą dotyczyć głównie zagadnień z obszaru merchandisingu oraz aranżacji przestrzeni sklepowej.
(A.S.)
tagi: Eden ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...