„Jest to wielkie wydarzenie dla naszej firmy" - mówi Teresa Mokrzysz, właścicielka grupy firm Mokate. - „Wprowadzamy właśnie na rynek bardzo nowoczesną markę „Mokate tostato all'Italiana". Włoski sposób upalania ziaren sprawia, że kawa pobudza z zupełnie wyjątkową mocą."
Dzięki włoskiemu sposobowi palenia ziarna, kawy mają ciemnobrązowy, prawie czarny kolor. Na ich powierzchni pojawia się delikatny kawowy olejek. Napar przygotowany z takich ziaren ma niepowtarzalny aromat i zdecydowany smak. Aby podkreślić dynamiczny charakter nowych kaw hasło marki brzmi: „Cmokate! Pobudza temperament".
Nowa linia „Mokate tostato all'Italiana" składa się z kaw „Premium" (ziarnistych - sprzedawanych w opakowaniach 400 g i mielonych - opakowania 250 i 400 g), oraz „classic" (kawy mielone - opakowania 70, 250 i 400 g).
Kawy Mokate wytwarzane są w oparciu o starannie wyselekcjonowane ziarna Arabiki i Robusty, a sposób upalania ziaren kawowca został wspólnie wypracowany przez specjalistów z Włoch i fachowców z Mokate. Gwarantuje to miłośnikom tego napoju niepowtarzalne doznania smakowe.
Przed wprowadzeniem na rynek kawy „Mokate tostato all'Italiana" badane były w tak zwanych „ślepych testach" przez firmę TNS OBOB na próbie około 600 osób. Wyniki były rewelacyjne - kawy Mokate zostały ocenione jako bardzo dobre spośród porównywalnych na rynku. Dodatkowo „Mokate tostato all'Italiana" ma jeszcze jeden poważny atut - jest znacznie tańsza od kaw podobnego typu dostępnych w kraju.
Opakowania nowych „Mokate tostato all'Italiana" wytwarzane są z doskonałej włoskiej folii, a sposób wydruku potęguje efekt metalicznego refleksu świetlnego. Kolorystyka opakowań i nowy logotyp „Mokate" podkreślają nowoczesny wizerunek „Mokate tostato all'Italiana".
Aby wesprzeć sprzedaż nowych kaw, Mokate przygotowuje bogaty program wsparcia z szerokim zaangażowaniem reklamy medialnej.
(Aleksandra Syrtów)
tagi: Mokate ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...