Nowości

Kawy ziarniste i mielone od Mokate

Wtorek, 30 marca 2010
W pierwszy dzień wiosny Mokate ogłosiło wprowadzenie na rynek nowej linii produktów - kaw ziarnistych i mielonych pod marką „Mokate tostato all'Italiana".

Jest to wielkie wydarzenie dla naszej firmy" - mówi Teresa Mokrzysz, właścicielka grupy firm Mokate. - „Wprowadzamy właśnie na rynek bardzo nowoczesną markę „Mokate tostato all'Italiana". Włoski sposób upalania ziaren sprawia, że kawa pobudza z zupełnie wyjątkową mocą."

Dzięki włoskiemu sposobowi palenia ziarna, kawy mają ciemnobrązowy, prawie czarny kolor. Na ich powierzchni pojawia się delikatny kawowy olejek. Napar przygotowany z takich ziaren ma niepowtarzalny aromat i zdecydowany smak. Aby podkreślić dynamiczny charakter nowych kaw hasło marki brzmi: „Cmokate! Pobudza temperament".

Nowa linia „Mokate tostato all'Italiana" składa się z kaw „Premium" (ziarnistych - sprzedawanych w opakowaniach 400 g i mielonych - opakowania 250 i 400 g), oraz „classic" (kawy mielone - opakowania 70, 250 i 400 g).

Kawy Mokate wytwarzane są w oparciu o starannie wyselekcjonowane ziarna Arabiki i Robusty, a sposób upalania ziaren kawowca został wspólnie wypracowany przez  specjalistów z Włoch i fachowców z Mokate. Gwarantuje to miłośnikom tego napoju niepowtarzalne doznania smakowe.

Przed wprowadzeniem na rynek kawy „Mokate tostato all'Italiana" badane były w tak zwanych „ślepych testach" przez firmę TNS OBOB na próbie około 600 osób. Wyniki były rewelacyjne - kawy Mokate zostały ocenione jako bardzo dobre spośród porównywalnych na rynku. Dodatkowo „Mokate tostato all'Italiana" ma jeszcze jeden poważny atut - jest znacznie tańsza od kaw podobnego typu dostępnych w kraju.

Opakowania nowych „Mokate tostato all'Italiana" wytwarzane są z doskonałej włoskiej folii, a sposób wydruku potęguje efekt metalicznego refleksu świetlnego. Kolorystyka opakowań i nowy logotyp „Mokate" podkreślają nowoczesny wizerunek „Mokate tostato all'Italiana".

Aby wesprzeć sprzedaż nowych kaw, Mokate przygotowuje bogaty program wsparcia z szerokim zaangażowaniem reklamy medialnej.

(Aleksandra Syrtów)

tagi: Mokate ,