Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Do portfolio Żołądkowej Gorzkiej dołączyły dwie Rześkie nowości – Arbuz & Limonka oraz Mango & Melon. Nowe smaki zachwycają unikalnym połączeniem macerowanych owoców i są idealną propozycją na lato. Oba warianty są już dostępne w sklepach, w atrakcyjnej limitowanej edycji opakowania.
Lekkie propozycje na lato
Polacy zwracają szczególną uwagę na jakość produktów alkoholowych, szukając tych, które wyróżnia naturalność i wysoka jakość składników. Dodatkowo, niezwykle ważny jest dla nas smak – lubimy być zaskakiwani, próbować nowości i ciekawych połączeń. Odpowiedzią na preferencje Polaków są nowe Rześkie smaki od Żołądkowej Gorzkiej – Arbuz & Limonka oraz Mango & Melon, które jednocześnie idealnie wpisują się w obecne trendy rynkowe.
Macerowane na rześko
Nowe warianty Żołądkowej Gorzkiej wyróżnia unikalna receptura na bazie macerowanych owoców. W specjalnych kadziach maceruje się gorzkie pomarańcze Citrus Aurantium, doprawia karmelem i sekretną mieszanką przypraw. Maceracja sprawia, że alkohol idealnie przegryza się ze składnikami – wnika w ich środek, a następnie wyciąga z nich pełnię smaku i aromatu. Nowości zawierają 100 % naturalnych składników, a ich smak zachwyca lekkością.
- Dwa lata temu wprowadziliśmy na rynek Żołądkową Gorzką Rześką, która stała się jednym z najlepiej sprzedających alkoholi kolorowych w Polsce. Widząc, jak dobrze linia Rześkich została odebrana przez konsumentów, chcieliśmy dalej rozbudowywać jej portfolio smakowe. Mamy nadzieję, że i tym razem nowe smaki – Arbuz & Limonka oraz Mango & Melon – zasmakują konsumentom i ponownie docenią oni wysoką jakość produktu – komentuje Monika Lipiec, Brand Manager marki Żołądkowa Gorzka w Stock Polska.
W drinku lub w shocie
Nowe propozycje od Żołądkowej Gorzkiej – Rześka Arbuz & Limonka oraz Mango & Melon idealnie sprawdzą się latem, trafiając w różne gusta konsumentów. Wedle preferencji, można z nich przyrządzić łatwe i smaczne koktajle, dodając np. lód, tonik lub napój typu „sprite” albo podawać w formie shotów. Oba warianty możemy znaleźć w sklepach w specjalnej, limitowanej edycji opakowania w pojemnościach 500 i 200 ml, oraz mniejszej – 90 ml ze standardową etykietą.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.