Auto

Aplikacja mobilna MOYA Firma w nowej odsłonie

Poniedziałek, 18 lipca 2022
Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, zaprezentował nową wersję aplikacji mobilnej dla klientów flotowych. Aplikacja otrzymała odświeżoną szatę graficzną i spełnia teraz najnowsze wytyczne z dziedziny „user experience”. Nowa wersja oferuje także zupełnie nowe funkcjonalności. Ponadto, klienci otrzymali dostęp do przeprojektowanego panelu klienta e-BOK. Aplikacja mobilna MOYA Firma dostępna jest dla użytkowników urządzeń z systemem Android, iOS oraz Harmony OS.
MOYA Firma to usługa skierowana do przedsiębiorstw dysponujących flotami samochodowymi. Charakteryzuje się pełną elastycznością – ofertę można dostosować do każdej firmy, w zależności od jej potencjału zakupu paliw. Użytkownicy zyskują atrakcyjne rabaty na paliwa, pełną kontrolę nad dokonanymi tankowaniami i wygodne rozliczenia. Co więcej, użytkownicy do dyspozycji mają także aplikację mobilną, która pozwala dokonywać transakcji za paliwo bez konieczności użycia fizycznej karty MOYA Firma. Zapewnia ona wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki indywidualnej autoryzacji użytkownika przypisanego do danej karty flotowej oraz wszystkim zabezpieczeniom, jakie oferują nowoczesne smartfony (w tym np. czytnik linii papilarnych). Autoryzacja możliwa jest także za pomocą technologii biometrycznego rozpoznawania twarzy. Co więcej, odpowiadając na zapotrzebowania klientów, wprowadzono możliwość szybkich płatności zbliżeniowych przy użyciu NFC.

Nowa wersja aplikacji mobilnej została całkowicie przeprojektowana pod kątem zapewnienia większej przejrzystości, czytelności i intuicyjności użytkowania. Nowe menu daje zarówno kierowcy, jak i zarządzającemu flotą większe możliwości. Po raz pierwszy z poziomu aplikacji można za pomocą kilku kliknięć wyfiltrować stacje paliw w podziale na punkty obsługowe, automatyczne i samoobsługowe MOYA express oraz biorąc pod uwagę inne atrybuty stacji.

Aplikacja w nowej wersji oferuje dwa profile użytkowników: "kierowca" oraz "administrator". Od teraz osoba zarządzająca flotą może zrealizować opłaty za tankowanie bezpośrednio z profilu "administratora" bez konieczności zmiany na profil "kierowcy".

W nowym panelu klienta e-BOK usprawniono natomiast m.in. proces tworzenia raportów. Teraz jest on jeszcze prostszy i szybszy. Ponadto, dodano możliwość tworzenia nowych kart z szablonów, co jest bardzo przydatną funkcjonalnością dla dużych flot.

Aplikację w nowej wersji już dziś można ściągnąć ze Sklepu Play, AppStore oraz AppGallery Huawei.



tagi: MOYA , aplikacja mobilna , motoryzacja , sieć handlowa , stacja benzynowa , sprzedaż , handel , konsument ,