1.503 wystawców z 66 krajów na powierzchni blisko 110.000 mkw. zaprezentowało najnowsze trendy w przemyśle cukierniczym, podczas jubileuszowych, 40-tych międzynarodowych targów słodyczy ISM w Kolonii (Niemcy), które odbyły się w dniach 31.01-3.02 br. Według organizatorów, tegoroczne targi ISM w Kolonii odwiedziło około 32 000 osób związanych z branżą słodyczy ze 140 krajów. Ponad 64% odwiedzających przyjechało do Kolonii z zagranicy. Tradycyjnie już w targach uczestniczyły firmy z Polski (51), które bardzo aktywnie promowały rodzime produkty. Polscy producenci słodyczy lokowali swoje stoiska samodzielnie, lub na „wyspach” grupujących kilku wystawców. Szkoda jednak, że polscy wystawcy wciąż nie grupują się w duże – narodowe stoisko, wzorem innych państw, przy aktywnym udziale organizacji rządowych i handlowych. Myślę jednak, że to wymaga czasu i dogadania się kilku niezależnych organizatorów targów. Samodzielne stanowiska dawały możliwość zaprezentowania oferty handlowej na znacznie większych powierzchniach i w innych halach targowych. Wybierane były przez duże polskie firmy, jak lubelska Solidarność, Mieszko, Wawel, czy Terravita. Tradycyjnie już redakcja miesięcznika HURT & DETAL towarzyszyła polskim wystawcom, prezentując nasz najnowszy magazyn Food from Poland. Magazyn był aktywnie kolportowany wprost do rąk odwiedzających targi kupców z całego świata oraz poprzez inne stanowiska prasy handlowej znajdujące się poza halami. Każdy z polskich wystawców miał również możliwość zapoznania się z tematyką bieżącego numeru. Stoisko prasowe wśród polskich producentów stało się również fachowym punktem informacyjnym dla odwiedzających targi – zarówno na temat polskich producentów, jak i rynku słodyczy w Polsce.
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.