Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Na polski rynek trafiła limitowana edycja wódki Stoli w specjalnej graficznej oprawie w barwach ukraińskiej flagi. Cały dochód z jej sprzedaży będzie przeznaczony na pomoc Ukrainie. Oprócz Polski limitowana edycja jest dostępna w USA, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, we Włoszech, w Czechach i na Litwie. Do 24 sierpnia, kiedy przypada Dzień Niepodległości Ukrainy, grupa Stoli chce przekazać na ten cel milion dolarów.
Twórcy żółto – niebieskiej geometrycznej grafiki butelki inspirowali się spontanicznie powstającymi wspólnotami ludzi na całym świecie, którzy jednoczą się, żeby wspierać Ukraińców. Zebrane fundusze otrzyma World Central Kitchen – pozarządowa organizacja zapewniająca posiłki zarówno dla uchodźców z Ukrainy, jak i dla osób pozostających na terenach, gdzie toczą się walki.
„Podczas gdy Ukraińcy ponoszą niewyobrażalne straty, działamy, żeby okazać choć w takiej formie nasze wsparcie. To nie tylko pomoc finansowa, ale także symbol solidarności”, mówi Damian McKinney, globalny dyrektor generalny Stoli Group.
Tuż po rosyjskiej inwazji na Ukrainę Grupa Stoli® ogłosiła rebranding swojej strategicznej marki: wódka Stolichnaya będzie sprzedawana wyłącznie pod nazwą Stoli. Od 2001 roku, odkąd właściciel marki, Yuiri Shefler został persona non grata w Rosji, zakłady wytwarzające Stoli Vodka znajdują się na Łotwie, gdzie odbywa się cały proces produkcyjny. Po rozpoczęciu wojny w Ukrainie ogłoszono, że zakłady Stoli wykluczają rosyjskiego dostawcę spirytusu i odtąd będą współpracować wyłącznie ze słowackimi źródłami zaopatrzenia w alkohol klasy alpha, który jest wyróżnikiem marki Stoli Vodka.
„Konsumenci chcą wiedzieć, skąd pochodzi produkt, który kupują, kto za nim stoi – to kwestia zaufania. Nie negujemy rosyjskich korzeni Stoli, ale stawiamy na jakość i prawdę” - mówi McKinney.
Butelki z nową nazwą Stoli będą dostępne na rynku w drugiej połowie roku. Za dystrybucję wódki w Polsce odpowiada Cerville.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.