Marketing

Przestrzeń wygrywa obsługę kampanii Lodów OH! od Wedla

Czwartek, 02 czerwca 2022
Do grona klientów agencji dołączyły Lody OH! od Wedla. Agencja przygotowała strategię i koncepcję kampanii. Przestrzeń wybrana została na drodze przetargu.
To jeden z pierwszych projektów stworzonych w Przestrzeni w duecie z Dawidem Kaźmierczakiem, który od stycznia 2022 odpowiedzialny jest za wzmacnianie kompetencji digitalowych agencji i sukcesywne budowanie nowej spółki w ramach struktury. – Współpraca z tak cenioną i znaną marką jak Wedel, to dla nas duże wyróżnienie – mówi Dawid Kaźmierczak – Zwłaszcza, że marka powierzyła nam komunikację Lodów OH!  Stosunkowo nowego produktu w portfolio Wedla, co pozwala nam na wspólne tworzenie świadomości obecności marki w tym segmencie. Kreatywny charakter marki Lodów OH! Daje możliwość tworzenia atrakcyjnej i skutecznej komunikacji we wszystkich kanałach – dodaje Kaźmierczak.

W zakresie prac agencja opracowała strategię i koncepcję kampanii, którą przełożyła na szerokie działania online: komunikację w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami.

Kampania wystartowała 9 maja i będzie trwała do końca lipca.



Źródło: Przestrzeń
Fot: mat. prasowe




tagi: Przestrzeń , kampania , Lody OH! , Wedel , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , przemysł spożywczy ,