Nowa butelka Maximusa jest odpowiedzią na badania konsumenckie przeprowadzone przez firmę Brown-Forman Polska, importera i dystrybutora trunku. Badania wykazały, iż Maximus to wysoko oceniana wódka gatunkowa, posiadająca wyrafinowany, naturalny smak. Konsumentami marki są przede wszystkim ludzie młodzi, lubiący wyzwania oraz poszukujący dobrej zabawy.
Wraz z wiosennym odświeżeniem wizerunku marki, w wybranych punktach, produkt można nabyć w bardzo eleganckim, limitowanym opakowaniu. Dystrybutor przygotował jeszcze jedną niespodziankę: cena Maximusa ulega obniżeniu.
Sugerowana cena detaliczna - 0,7 l. - 27,90 zł.
INFORMACJA HANDLOWA
(A.S.)
tagi: Maximus ,
Lidl Polska wspiera rozwój gospodarki krajowej i lokalnej...
Naczelna Rada Lekarska (NRL) apeluje o ogólnokrajowy zakaz...
30 września br. warszawskim hotelu Presidential odbyła się...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....