Nowości

Nowość od marki Harnaś – wyczekiwana LodoHerbata trafiła do sklepów

Poniedziałek, 25 kwietnia 2022
Marka Harnaś wprowadza do oferty wyjątkową nowość - Harnaś Lodoherbatę. To piwo o smaku brzoskwiniowej mrożonej herbaty. Wraz z premierą, marka wchodzi w nowy dla siebie segment piw smakowych. Harnaś Lodoherbata jest dostępna w sklepach sieci Żabka.
Nowy Harnaś zawiera 4,6% alkoholu i rozszerza portfolio znanego i lubianego Harnasia Jasne Pełne. To orzeźwiająca propozycja piwa o delikatnym smaku brzoskwiniowej herbaty mrożonej. Lodoherbata odzwierciedla charakter marki - ma wyższą zawartość alkoholu niż średnia w tym segmencie, wyraźny smak lagera oraz jest dostępna w atrakcyjnej cenie. Pasuje do wielu różnych okazji, w tym wiosenno-letnich spotkań towarzystkich i imprez przy grillu.

Harnaś Lodoherbata powstała jako rezultat licznych sugestii ze strony fanów marki, a także w odpowiedzi na zmiany rynku, na którym piwa smakowe cieszą się rosnącym zainteresowaniem. W 2021 sprzedaż alkoholowych piw smakowych wzrosła wartościowo w porównaniu do 2020 o 7,9 proc., zaś wolumenowo o 2,1proc.1 Wartościowy udział tego segmentu w rynku piwa zwiększył się z 8,5 proc.2 w 2020 roku do 9,2 proc. w 2021.

- Dla Harnasia to bardzo odważny krok, ponieważ jako pierwsza marka z  segmentu piw ekonomicznych próbuje swoich sił wśród piw smakowych. Stworzyliśmy produkt inspirowany działaniami naszych wiernych fanów. Wprowadzając tą nowość w rekordowo krótkim czasie, pokazujemy, że dla nas konsument jest na pierwszym miejscu. Smak piwa Harnaś polubiło już szerokie grono, któremu teraz oferujemy dodatkowe, owocowe doznanie. Wierzymy, że LodoHerbata przypadnie do gustu obecnym fanom i nowym osobom z powodu swojego wyraźnie piwnego charakteru i owocowego orzeźwienia, które idealnie sprawdzi się w nadchodzących, letnich miesiącach - mówi Antoni Wróbel, kierownik marki Harnaś.

- W Żabce staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów i każdego dnia mile ich zaskakiwać. Wspólnie z naszymi partnerami rozwijamy wyjątkowy asortyment, a w sklepach naszej sieci mają miejsce m.in. ogólnopolskie premiery produktów. Dzięki współpracy z marką Harnaś, to klienci Żabki mogą spróbować nowości na rynku piwa o unikalnym smaku brzoskwiniowej mrożonej herbaty. Zapraszamy na zakupy do sklepów naszej sieci - mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy Żabka Polska.

Harnaś Lodoherbata jest dostępny w sklepach sieci Żabka, w puszce o poj. 500 ml. Piwa należy szukać w lodówkach, z piwami smakowymi w ramach unikatowej komunikacji BroParty. Wprowadzeniu produktu towarzyszyć będą działania w Internecie, w tym mediach społecznościowych marki i sieci sklepów Żabka.




1  Źródło: NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Beer), sprzedaż wartościowa i wolumenowa, skumulowane okresy: I - XII 2020, I - XII 2021,  kategoria: Piwo
2  Źródło: NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Beer), sprzedaż wartościowa, skumulowane okresy: II – XII 2019, I - XII 2020, I - XII 2021,  kategoria: Piwo.




tagi: Carlsberg Polska , Harnaś , LodoHerbata , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy , mrożona herbata ,