Ustalenia Barometru E-shopper 2021 potwierdzają bardziej racjonalne podejście e-konsumentów do kwestii pieniędzy jako jednego z trendów konsumenckich, który utrzymuje się także po wyhamowaniu pandemii.
W raporcie wyodrębniono profil e-konsumentów zwracających uwagę na cenę. Stanowią oni 10 proc. Europejczyków kupujących online. Cechuje ich długi „staż” w zakupach internetowych, większość z nich zaczęła kupować w sieci już ponad 10 lat temu.
Wyróżnikiem tej grupy e-konsumentów jest racjonalne podejście do wydawania pieniędzy w Internecie. Nie wykazują spontanicznych zachowań zakupowych typowych dla innych e-kupujących, są oszczędni, odpowiedzialni i decydują się na zakupy online tylko w rozsądnej cenie.
Jakiego doręczenia oczekują konsumenci, dla których ważny jest poziom cen?
Dla nabywców z tej grupy ważna jest wygoda, co przejawia się w ich podejściu do dostawy zamówionych produktów. Chcą mieć pewność, że doręczenie jest zgodne z ich rozkładem dnia i preferencjami - a nie na odwrót.
Więcej informacji na temat wniosków z analizy za 2021 r: https://www.dpd.com/wp-content/uploads/sites/260/2022/03/Barometr-e-shopper_2021.pdf
[1] https://media.big.pl/informacje-prasowe/682119/ceny-w-gore-wydatki-w-dol-polacy-chca-ciac-koszty-wyjatek-robia-dla-zywnosci-zdrowia-i-domowych-pupili
tagi: handel , sprzedaż online , trendy konsumenckie , e-handlu , ekonomia , gospodarka ,
– Wojna w Ukrainie musi się zakończyć jak najszybciej, w...
– Zmiana siedziby ma na celu zaspokojenie naszych aktualnych...
„Pierwszy kwartał 2022 roku potwierdził wzrost dynamiki...
Wodór będzie paliwem przyszłości...
Grupa Muszkieterów otworzyła 68. stację paliw Intermarché w...
W listopadzie nowa seria 7 wyjedzie na ulice...
Interwencja Prezesa UOKiK...
Realizując strategię wspierania zrównoważonego rozwoju...
Finansowane będą m.in. inwestycje związane z nowoczesnymi i...
Sądy administracyjne przyjmują coraz więcej skarg od...
Statystyki pokazują, że zadłużenie tej grupy sukcesywnie...
Potrzebny jest długofalowy plan integracji i działań...