Nowości

Nowości od BoboVita Bio z wyjątkowo pysznymi składnikami

Piątek, 15 kwietnia 2022
BoboVita dba o prawidłowe żywienie najmłodszych na różnych etapach rozwoju. Właśnie dlatego stale udoskonala swoje portfolio, aby odpowiadało potrzebom – zarówno maluchów dopiero rozpoczynających przygodę z odkrywaniem smaków, jak i tych nieco starszych. Teraz z myślą o dzieciach, które ukończyły 12. miesiąc życia, do oferty BoboVita Bio dołączają 4 smakowite posiłki z nowymi w ofercie marki składnikami – to kaczka, łosoś, bataty oraz soczewica. Odkryj to, co dobre dla dziecka i dobre dla planety – posiłki ze składnikami w 100% z certyfikowanych ekologicznych upraw i hodowli. Mniam!
Z myślą o rodzicach, którym zależy na uwzględnianiu w diecie swoich dzieci żywności ekologicznej, powstała linia BoboVita Bio. To bogata oferta produktów – posiłków, przecierów owocowych, musów owocowych w tubkach, kaszek, chrupeczek, ciasteczek oraz batoników przeznaczonych specjalnie dla najmłodszych – ze składnikami w 100% z certyfikowanych ekologicznych upraw i hodowli.

Tak jak wszystkie produkty BoboVita również te z linii Bio spełniają wyjątkowo restrykcyjne normy jakości, określone przez prawo krajowe i Unii Europejskiej, a ich skład – oparty o różnorodne składniki – dopasowany jest do wymagań żywieniowych młodego organizmu. Dzięki wskazaniu wieku na opakowaniu rodzice mogą mieć pewność, że wybierają dla malucha produkt dopasowany do jego potrzeb.

Teraz wybór produktów z linii BoboVita Bio jest jeszcze większy. Poznaj to, co dobre dla dziecka i dobre dla planety w 4 zupełnie nowych smakowitych odsłonach!

cd760dff66fe532f3b1938354e7286d9.jpgBoboVita Bio kasza bulgur z kaczką i buraczkami po 12. miesiącu życia

Pełnowartościowy posiłek, którego skład i konsystencja dopasowane są do umiejętności dziecka po 1. roku życia.

Zawiera m.in. wartościową kaszę bulgur i buraczki w 100% z certyfikowanych ekologicznych upraw oraz delikatną kaczkę w 100% z certyfikowanych ekologicznych hodowli, prowadzonych z najwyższą dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt.

Zgodnie z przepisami prawa, jak wszystkie produkty dla niemowląt i małych dzieci, jest bez konserwantów, bez barwników i bez wzmacniaczy smaku.

Cena rekomendowana za opakowanie 250 g: ok. 6,99 zł.
    

ebd3e81a6ef0a4c2bc2f010e5448df5b.jpg
BoboVita Bio soczewica z cielęcinką i pomidorami po 12. miesiącu życia


Smaczny posiłek odpowiedni dla dziecka, które jest już gotowe na poznanie smaku roślin strączkowych.

Zawiera m.in. wartościową soczewicę w 100% z certyfikowanych ekologicznych upraw oraz delikatną cielęcinkę w 100% z certyfikowanych ekologicznych hodowli, prowadzonych z najwyższą dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt.

Zgodnie z przepisami prawa, jak wszystkie produkty dla niemowląt i małych dzieci, jest bez konserwantów, bez barwników i bez wzmacniaczy smaku.

Cena rekomendowana za opakowanie 250 g: ok. 6,99 zł.    

5fe063663e58cdf98e8cc0da9349726f.jpg
BoboVita Bio pomidory z łososiem i makaronem gwiazdki po 12. miesiącu życia

Pyszna propozycja dla dziecka po 1. roku życia, które uwielbia smak rybki.

Zawiera m.in. pomidory w 100% z certyfikowanych ekologicznych upraw oraz delikatnego łososia w 100% z certyfikowanych ekologicznych hodowli, prowadzonych z najwyższą dbałością o środowisko i dobrostan zwierząt.

Zgodnie z przepisami prawa, jak wszystkie produkty dla niemowląt i małych dzieci, jest bez konserwantów, bez barwników i bez wzmacniaczy smaku.

Cena rekomendowana za opakowanie 250 g: ok. 6,99 zł.    


b52ac4051e4994e51e961af1922cc676.jpgBoboVita Bio bataty z indyczkiem i papryką po 12. miesiącu życia

Smakowita propozycja z delikatnym indyczkiem i wartościowymi batatami, idealna dla małego dziecka.

Zawiera m.in. starannie wyselekcjonowane składniki, które w 100% pochodzą z certyfikowanych ekologicznych upraw i hodowli.

Zgodnie z przepisami prawa, jak wszystkie produkty dla niemowląt i małych dzieci, jest bez konserwantów, bez barwników i bez wzmacniaczy smaku.

Cena rekomendowana za opakowanie 250 g: ok. 6,99 zł.    





tagi: BoboVita Bio , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , rynek spożywczy , produkty dla dzieci , przemysł spożywczy ,