Żubrówka to ikona i duma Polaków. Marka konsumentom znana jest głównie z wariantu Bison Grass, w którego każdej butelce znajduje się źdźbło trawy żubrowej. Ale to także „Królowa Polskich Wódek” – Żubrówka Biała oraz wariant super premium Żubrówka Czarna. Każdy gatunek Żubrówki ma swój unikalny charakter, a łączy je jedno – Puszcza Białowieska. Bowiem historia Żubrówki od samego początku nierozerwalnie wiąże się z Puszczą Białowieską – jej dziewiczymi, wciąż nieodkrytymi terenami, unikatowym na szeroką skalę bogactwem fauny i flory, nieskazitelną czystością wody i powietrza.
Niezwykłe gatunki z Puszczy Białowieskiej najlepiej odkrywać w ich naturalnym środowisku. W ten sposób doświadczamy natury w bezpośredni i najbardziej pełny sposób. Właśnie do zbierania takich doświadczeń – poszukiwania wyjątkowych gatunków w puszczy – zachęca swoich konsumentów marka Żubrówka.
Na dedykowanej stronie
www.zubrowka.pl konsumenci mogą wziąć udział w konkursie pod hasłem „Wyjątkowy gatunek w puszczy”. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy i odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „czym jest dla ciebie wyjątkowy gatunek w puszczy?”. Do wygrania są atrakcyjne nagrody, jak: rowery, kamery Go Pro oraz pięciodniowe wycieczki do puszczy dla dwóch osób.
Połączyliśmy siły naszych trzech głównych wariantów Żubrówki, aby zainspirować naszych konsumentów wyjątkowym bogactwem Puszczy Białowieskiej i jej wieloma obliczami. Ale także dlatego, żeby mogli oni jeszcze bardziej doświadczyć wyjątkowych gatunków wywodzących się z puszczy i przyjrzeć im się z bliska – mówi Karolina Wróblewska, Senior Brand Manager marki Żubrówka.
Aktywacja konkursu wspierana będzie komunikacją w punktach sprzedaży przy pomocy materiałów POS. Konkurs Żubrówki trwa do 29.05.2022 r. Wspierany będzie także działaniami w kanałach digital i PR.
*CEDC za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa i wolumenowa marki Żubrówka w tysiącach PLN& tysiącach Litrów, Udziały wartościowe i wolumenowe w kategorii: Wódka, dane za rok 2021