Nowości

AB InBev wprowadza na polski rynek piwo Czernihowskie

Środa, 13 kwietnia 2022
Najbardziej lubiana marka piwa w Ukrainie, Czernihowskie, zostanie wprowadzona do sprzedaży detalicznej w Polsce. Wcześniej została ona wprowadzone na rynek brytyjski. AB InBev gwarantuje przekazać co najmniej 5 milionów dolarów z tej inicjatywy, a wszystkie zyski zostaną podzielone pomiędzy wyznaczone organizacje pozarządowe, w tym Caritas International, w celu wsparcia działań humanitarnych.
Anna Rudenko, Dyrektor Marketingu piwa Czernihowskie w Ukrainie, kieruje tą inicjatywą z Belgii, dokąd przeniosła się wraz z częścią swojej rodziny w zeszłym miesiącu.

"Jestem dumna, że będziemy mogli rozpocząć sprzedaż piwa Czernihowskie w Polsce, aby wesprzeć pomoc humanitarną" - powiedziała Rudenko. "Czernihowskim delektowały się całe pokolenia Ukraińców. Jako firma piwowarska możemy wykorzystać nasze codzienne kontakty z konsumentami, aby wprowadzić to piwo na rynek i umożliwić konsumentom wsparcie działań humanitarnych."

Partnerzy dystrybucyjni i detaliczni zainteresowani udziałem w inicjatywie lub konsumenci, którzy chcą dowiedzieć się więcej na jej temat, mogą uzyskać więcej informacji za pośrednictwem strony internetowej www.chernigivske.ua.



tagi: AB InBev , piwo Czernihowskie , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,