Nowości

Nowość w portfolio marki Lech Free – Lech Free 0,0% Dark Fruits Sour

Wtorek, 05 kwietnia 2022
Lech Free 0,0%, marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej lidera polskiego rynku piwnego w kategorii piw bezalkoholowych oraz bezalkoholowych piw smakowych rozszerza ofertę o Lecha Free 0,0% Dark Fruits Sour. Jest to pierwszy wariant Lecha Free 0,0% o lekko kwaśnym smaku, płynącym z połączenia ciemnych owoców: wiśni, jeżyny i śliwki. Nowość jest dostępna od połowy marca br. w handlu tradycyjnym, dużych marketach oraz w lokalach gastronomicznych.
Nowości Lecha Free 0,0% są najczęściej wybieranymi nowościami smakowych piw bezalkoholowych wg. Nielsen (udziały wartościowe i wolumenowe sprzedaży Polska MAT 09.2020-09.2021). Warianty bez procentów są idealną alternatywą dla słodkich napojów gazowanych i fanów owocowego orzeźwienia – można się nimi cieszyć, gdy ma się na to ochotę.

Lech Free 0,0% to najczęściej wybierana marka wśród piw bezalkoholowych wg Nielsena jw. W marcu do oferty Lecha Free 0,0% dołączył Lech Free 0,0% Active Hydrate – pierwsze piwo bezalkoholowe o smaku mango i cytryny, które ma działanie nawadniające. Oprócz nowego wariantu, w rodzinie Lecha Free 0,0% znajdziemy bogaty wybór smaków: arbuza z miętą, limonkę z miętą, pomelo i grejpfrut, granat i acai, marakuję i melon. Marka w trosce o miłośników charakterystycznej piwnej goryczki oferuje też klasycznego, bezalkoholowego lagera Lecha Free 0,0% tym, którzy pragną cieszyć się smakiem piwa bez alkoholu oraz wariant – Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe, który dzięki orzeźwiającym cytrusowym nutom smakowym idealnie sprawdza się podczas upalnych dni.

Lech Free 0,0% Dark Fruits Sour jest dostępny w butelkach o pojemności 330 ml, 500 ml oraz  w puszkach 500 ml. Launch Lech Free 0,0% Dark Fruits Sour wesprze emisja spotu reklamowego w TV, kampania digital oraz współpraca z influencerami.



tagi: Lech Free , piwo , Kompania Piwowarska , Lech Free 0,0% Dark Fruits Sour , sprzedaż handel , konsument , FMCG , rynek spożywczy ,