Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Rajska Cytrusówka - nowość o podwójnym cytrynowym smaku od CEDC
Środa, 30 marca 2022
Rajska Cytrusówka – wyróżniona tytułem Najlepszej Innowacji 2020 r. – powiększa swoją ofertę o kolejny innowacyjny wariant. Nowa odsłona Rajskiej Cytrusówki – Rajska Cytryna, to podwójny cytrynowy smak.
Sekretem wyjątkowości Rajskiej Cytryny jest połączenie dwóch odmian cytryn: kwaśnej i słodkiej, które gwarantuje doskonały balans smaku. Początkowa kwaskowatość, przechodzi w słodki finisz. Zaś słoneczna barwa oraz naturalna mętność Rajskiej Cytryny, przywodzi na myśl sok ze świeżo wyciskanych cytryn. To podwójnie cytrynowy i orzeźwiający smak.
Alkohole smakowe są coraz ważniejszym segmentem rynku. Konsumenci chętnie wybierają orzeźwiające produkty o owocowych smakach. W tej kategorii coraz większym zainteresowaniem cieszą się smaki cytrusowe i egzotyczne. Dlatego też, wychodząc naprzeciw rynkowym trendom, Rajska Cytrusówka rozszerza swoje portfolio o kolejny smak.
Rajska Cytryna powstała w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy sięgają po to co znane i lubiane, ale oczekują nowoczesnego wydania. Nowy wariant to klasyka w rajskiej odsłonie, która bazuje na składnikach wysokiej jakości i zaskakującym połączeniu dwóch odmian cytryn – kwaśnej i słodkiej. Ich odpowiednie zbalansowanie tworzy orzeźwiający i przyjemny smak – mówi Klaudia Struniawska, Junior Brand Manager Rajskiej Cytrusówki.
Wprowadzeniu do sprzedaży nowego wariantu Rajskiej Cytrusówki towarzyszy mocne wsparcie komunikacyjne zarówno w punktach sprzedaży, w postaci materiałów POS, jak również w postaci dodatkowych aktywności konsumenckich w kanale digital.
Jedną z aktywności, która wspiera wprowadzenie na rynek nowego smaku, jest długoterminowy, bo trwający aż 7 miesięcy konkurs konsumencki, który promowany jest pod hasłem - „Wygraj Rajskie Wakacje”.
Zdecydowaliśmy się na powtórzenie aktywacji, która była ogromnym sukcesem marki w roku 2021. Konsumenci popisali się wtedy niesamowitą kreatywnością, tym samym utwierdzając nas w przekonaniu, że „rajskie” wartości marki są im bliskie oraz że są spragnieni rajskich wakacji. W odpowiedzi na te potrzeby, oferujemy w tym roku atrakcyjne nagrody w postaci biletów do największego parku wodnego w Europie - Suntago oraz voucherów o wartości 10 000zł do biura turystycznego wakacje.pl – mówi Dominika Piwek, Specjalistka ds. marketingu marki Rajska Cytrusówka.
Cytrusówka Rajska Cytryna dostępna jest od kwietnia w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego. Rajską nowość można nabyć w butelkach o pojemności 100, 200 i 500ml. Rekomendowana cena Rajskiej Cytryny w kanale sprzedaży tradycyjnej to 6,99 zł za 100ml, 13,99zł za 200ml i 25,99 zł za 500ml.
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.