Nowości

Mionetto 0% - bezalkoholowa nowość Henkell Freixenet Polska

Czwartek, 17 marca 2022
Firma Henkell Freixenet Polska poszerza ofertę linii Mionetto Prosecco o wersję bezalkoholową. To produkt dedykowany tym, którzy alkoholu nie chcą, albo nie mogą spożywać. Mionetto 0% zachowuje walory smakowe wina, nie zawierając alkoholu.
Uwaga: trend 0%!

Bezalkoholowe Mionetto to odpowiedź firmy na nowy trend – kategorię 0%, która rozwija się bardzo dynamicznie. Wina bezalkoholowe są idealną opcją dla kierowców, kobiet w ciąży, osób na diecie czy przyjmujących leki – słowem, tych wszystkich, którzy nie mogą, lub nie chcą spożywać alkoholu, a pragną uczcić ważne chwile.

- Jestem przekonany, że produkty tego typu będą coraz bardziej popularne i staną się pewnego rodzaju normą, tak jak obserwujemy to w przypadku piwa – twierdzi Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska.

Alcohol free

Jak powstaje bezalkoholowe Mionetto? Alkohol jest eliminowany w procesie destylacji próżniowej – to pozwala uzyskać prawdziwy smak wina musującego.

- Mionetto 0% charakteryzuje delikatna perlistość, subtelny smak, z wyjątkowymi orzeźwiająco - owocowymi akcentami. To produkt najwyższej jakości – mówi Tomasz Potrzebowski, Ekspert Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska.

Lider na polskim rynku

Mionetto - włoskie wino musujące z regionu Treviso, wytwarzane nieprzerwanie od 1887 roku - to ikona kategorii „prosecco” i zdecydowany nr 1 na rynku polskim.*
- W tym segmencie byliśmy prekursorami na polskim rynku – przypomina Joanna Semczuk, Dyrektor ds. Logistyki i Handlu w firmie Henkell Freixenet Polska. - To marka Mionetto, jako pierwsza, pokazała Polakom zupełnie nowy styl picia prosecco. Okazało się, że to nie tylko lampka bąbelków na sylwestra. To włoski styl życia dostępny dla każdego, o każdej porze roku – mówi Joanna Semczuk.

Mionetto 0% dostępne jest w szerokiej dystrybucji od 1 marca br. Cena rekomendowana to 21, 69 zł.



*Henkell Freixenet Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), sprzedaż wartościowa MAT January 2022 w kategorii wina musujące, segment: Prosecco


tagi: Mionetto , Henkell Freixenet Polska , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,